Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter vil ikke være sammen med meg pga. jeg ikke har noen venner.


Anbefalte innlegg

 

Jeg er 25 år og mistet alle vennene mine for noen år siden i en sak hvor jeg ble dømt for noe ang. penger. Alle mistet tillitt til meg og mange visste ikke hvem jeg egentlig var etter at nyheten kom ut, derfor distanserte de seg fra meg. Jeg ble bitter fordi ingen av de såkalte vennene mine støttet meg i perioden etter når jeg var depressiv og suicidal. Så jeg slettet de fra alt og fjernet meg helt fra dem.

 

 

Da endte jeg opp totalt venneløs og har kun min bror og foreldrene mine som jeg har kontakt med.

Har blitt kjent med noen jenter via datingapp og møtt dem, etterhvert som vi blir kjent skjønner de jo at jeg faktisk ikke har noen venner, og det er tydeligvis veldig turn off for de. Når de har spurt hvorfor har jeg sagt sannheten, men det hjelper lite fordi de tydeligvis vil ha en utadvendt fyr med stort nettverk. Jeg er også i utgangspunktet litt rolig og sjenert.

 

 

Er dette noe dere jenter kjenner dere igjen i? Vil dere helst være sammen med en fyr som har et bra liv med mye folk rundt seg?

 

Anonymous poster hash: b319e...87e

 

hvis du er interessert kan vi kanskje henge sammen en dag i til felle du bor i Fredrikstad eller i Oslo?

har flyttet nylig og føler meg venneløs.

 

 

Anonymous poster hash: c4fb6...f88

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville stilt spørsmålstegn ved hvorfor han ikke hadde venner, og om du forklarte det slik som du gjør her, hvor du forventer støtte etter en dom, og fremstår som et offer, så ville jeg blitt mer skeptisk. Til slutt ville jeg droppet det hele fordi du har en dom på deg uansett hvor liten eller stor du mener at dommen var. Skal jeg ha en mann, så skal han være lovlydig og har alle hennes snudd ryggen til han pga denne dommen, så skurrer det så mye at det blir en deal-breaker rett og slett.

 

Anonymous poster hash: 4178d...9b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...