Gå til innhold

Kjøpe mobil i nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Hei! Min gamle iPhone 5s er helt ødelagt og jeg ser meg nødt til og kjøpe en ny. Skal kjøpe en iPhone 8 plus, men den er utsolgt i alle butikker her jeg bor (Asker). 

Tenkte kanskje bestille en i en nettbutikk, men er det lurt? Isåfall hvilken nettbutikk? Komplett, Elkjøp, Expert/Power? Hvor er det kort leveringstid? Trenger denne telefonen fort som fy!

 

Takk på forhånd for svar. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om varen er på lager og du har mulighet å hente ved Rådhuset i Oslo (pickup point) vil Komplett kunne levere i dag om du bestiller før kl 9. Ellers i morgen.

 

Om du bestiller med levering til posten der du bor må du beregne 2-4 dager fra de fleste butikker.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Hei! Min gamle iPhone 5s er helt ødelagt og jeg ser meg nødt til og kjøpe en ny. Skal kjøpe en iPhone 8 plus, men den er utsolgt i alle butikker her jeg bor (Asker).

Tenkte kanskje bestille en i en nettbutikk, men er det lurt? Isåfall hvilken nettbutikk? Komplett, Elkjøp, Expert/Power? Hvor er det kort leveringstid? Trenger denne telefonen fort som fy!

 

Takk på forhånd for svar.

I følge nettsidene til Elkjøp har de denne inne i svart 64gb i Sandvika. Dersom det haster så mye som det framstilles som bør det være mulig å komme de seg få km til Sandvika for å kjøpe.

 

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/APPIP8P64BK/iphone-8-plus-64-gb-sort

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei! Min gamle iPhone 5s er helt ødelagt og jeg ser meg nødt til og kjøpe en ny. Skal kjøpe en iPhone 8 plus, men den er utsolgt i alle butikker her jeg bor (Asker).

Tenkte kanskje bestille en i en nettbutikk, men er det lurt? Isåfall hvilken nettbutikk? Komplett, Elkjøp, Expert/Power? Hvor er det kort leveringstid? Trenger denne telefonen fort som fy!

 

Takk på forhånd for svar.

I følge nettsidene til Elkjøp har de denne inne i svart 64gb i Sandvika. Dersom det haster så mye som det framstilles som bør det være mulig å komme de seg få km til Sandvika for å kjøpe.

 

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/APPIP8P64BK/iphone-8-plus-64-gb-sort

 

 

Klar over det :D Jeg skal ha den i sølv, så blir ikke aktuelt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...