sussss Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Gad vide hvor ejer er blevet af...?? Du tager dig måske en lille morfar på stenen ved siden af ? smukt billede fra det flotte sne dækket Norge...Tror ikke vi får mere sne inden foråret begynder desværre 1
Moerk Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Her har du stanget hodet i veggen, eller rettere sagt Åsnes-skiene i steinen. Kom du deg rundt dette eller ble det full stopp? Forsøkte du å rulle steinen bort? Fint stemningsbilde, her mangler bare Kvikklunsj, appelsin og . . skiløper. Mvh.Oddvar 1
Leif Olsson Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Fint stemningsbilde madam God h...elg ! Mvh Leif 1
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Skrevet 21. januar 2018 Gad vide hvor ejer er blevet af...?? Du tager dig måske en lille morfar på stenen ved siden af ? smukt billede fra det flotte sne dækket Norge...Tror ikke vi får mere sne inden foråret begynder desværre Takk for fin kommentar Suss! Å ta en lille morfar har jeg ikke hørt før, er det å ta en liten hvil/rast?
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Skrevet 21. januar 2018 Her har du stanget hodet i veggen, eller rettere sagt Åsnes-skiene i steinen. Kom du deg rundt dette eller ble det full stopp? Forsøkte du å rulle steinen bort? Fint stemningsbilde, her mangler bare Kvikklunsj, appelsin og . . skiløper. Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Ja her ble det full stopp, måtte bare spenne av meg skia og gå ned igjen! Hva skulle den steinen midt i mitt spor å gjøre?! PS. Det ble appelsin når jeg kom i ly for den kalde vinden litt lengre nede.. Heldigvis hadde jeg med egen appelsinskreller.
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Skrevet 21. januar 2018 Fint stemningsbilde madam God h...elg ! Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Er det første soldag for dere idag?
Leif Olsson Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Fint stemningsbilde madam God h...elg ! Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Er det første soldag for dere idag? God søndag ! Førte soldag var tirsdag 16:e og soldag på skolen :-) Hilsen Leif
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Nydelig fjellandskapsbilde med passende rekvisitter . Her mangler bare damen med Kvikk lunchen . . AAlec
Anbefalte innlegg