RaymondK Skrevet 15. januar 2018 Skrevet 15. januar 2018 Når jeg forsøker å bruke søkefunksjonen i windows 10 får jeg kun skrive et tegn før det kommer opp "best match", nylige og andre forslag. Jeg får da ikke lov å skrive videre. Trykker jeg på "filters" får jeg skrive et tegn til. Noen som vet hvordan man fikser det slik at man får skrive hva man vil?
geir__hk Skrevet 15. januar 2018 Skrevet 15. januar 2018 Prøv å søk på nettet på "disable search auto suggestion" elns, sikkert en veldig enkel tweak for å fikse. Alternativt kan du prøve å bruke et tredjeparts søkeprogram isteden for det som er innebygget i windows. Eksempelvis https://www.mythicsoft.com/agentransack/ som er min personlige favoritt for Windows.
RaymondK Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Skrevet 20. januar 2018 Ikke snakk om... Prøvde å finne featuren autocomplete i registeret, men no luck. Får teste det programmet da!
fo2re Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Har du forsøkt å slå EDB maskinen helt av og på igjen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå