Gå til innhold

live-konto via nettleser - kommer til "microsoft account", ikke inbox


geir__hk

Anbefalte innlegg

Har en hotmail-konto hvor jeg alltid benytter Firefox og logger inn via web-grensesnittet.

 

I det siste har jeg opplevd at etter innlogging, så videresendes jeg til denne (se skjermdump) siden istedet for å bli sendt til inbox.

 

Det er en link "view inbox" nede på venstre side, men etter å ha trykket på denne, så står bare siden å loader i det uendelige (linken åpnes i ny fane).

 

Dette skjer ikke hver gang, når jeg gjør det samme i morgen så er jeg nesten garantert å komme direkte til inbox. Dette er uavhengig om uBlock Origin er aktiv eller ikke.

 

Det pussige er at når jeg prøver å logge inn via Chromium (bruker uBlock Origin på denne og) like etterpå så synes hotmail-kontoen å fungere som den skal. Jeg kommer fremdeles til "account"-siden, men når jeg klikker på linken "view inbox", så fungerer det i Chromium. Bruker Firefox til å lese epost på denne kontoen og ønsker i utgangspunktet ikke å bytte nettleser - men så har jeg ikke sjekket om hotmail-kontoen fungerer stabilt over tid med Chromium.

 

Noen som har vært borti tilsvarende problem og et tips til hva jeg kan gjøre?

 

Nb: Bruker Linux Lite, ikke Windows på den maskinen jeg benytter nå, om det skulle ha betydning.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten oppdatering. Har funket fint å logge inn helt til nå.

 

Nå nettopp ble fanen i Firefox stående å loade helt til Firefox gav opp og viste type server-error-melding (husker ikke nøyaktig ordlyd). Lukket fanen, og trykket en gang til på "View inbox" linken - og da plutselig fungerte det tilsynelatende uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...