Gå til innhold

Blanding raser og effekten av dette


Anbefalte innlegg

Her var det mye personangrep og få virkelige argumenter. Den eneste rapporten jeg har funnet som faktisk ser på effekten av raseblanding er denne: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/

 

Der de observerte negative virkninger på mental og fysisk helse. 

 

Kanskje du får bedre kommentarer hvis du lager en samletråd som heter "verden var så mye bedre på 50-tallet"  eller noe slikt fremfor å lage en ny tråd hver uke med stadig mer tvilsommer referanser om akkurat det samme "temaet". 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske underholdene med folk som har totalt fravær av argumenter og bare anklager folk for å "ville tilbake til 50-tallet".

Kan jeg bare anklage folk som vil ha islam til Norge for å ville tilbake til steinalderen da?

 

Dette ønsket om "forandring" og "progress" er i realiteten ikke et ønske om forandring, men kun et ønske om å gjøre opprør mot vår menneskelige natur.

Lenke til kommentar

Ganske underholdene med folk som har totalt fravær av argumenter og bare anklager folk for å "ville tilbake til 50-tallet".

Kan jeg bare anklage folk som vil ha islam til Norge for å ville tilbake til steinalderen da?

 

Dette ønsket om "forandring" og "progress" er i realiteten ikke et ønske om forandring, men kun et ønske om å gjøre opprør mot vår menneskelige natur.

 

Et ønske om å gjøre opprør mot den menneskelige natur? Så du mener disse menneskene aktivt prøver å gjøre samfunnet verre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...