Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Ubetalt husleie og innbrudd Retten!


mix122

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har hatt to ganger innbrudd ene gangen frastjålet ting på løfte en stor del som har en verdi totalt på 30 tusen. 

 

andre gangen da jeg har vært på ferie og andre leietakeren ikke hadde låst inngangsdøra til andre etasje der det er tre hybler og dermed klarte tyven komme opp og brytte seg inn til min leilighet.

 

Kan jeg som ikke har betalt husleie på 6 mnd få vunnet sakken siden huseiern ikke hadde sørget for sikkrighet de gangene med dajeg hadde blitt frastjålet ting? alt annmeldt og registrert.

 

Nav ikke betale husleie de måender siden klager under behandling fortsatt som gitt meg avslag på sosialstønad.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du hatt innboforsikring?

første gangen ja , men forsikring ble mista siden de ikke tro på det og mista da den første gangen alt og forsikring også! andre gangen hadde ikke det, men spørsmålet er ikke  ang innbo forsikring

Endret av mix122
Lenke til kommentar

 

har du hatt innboforsikring?

første gangen ja , men forsikring ble mista siden de ikke tro på det og mista da den første gangen alt og forsikring også! andre gangen hadde ikke det, men spørsmålet er ikke  ang innbo forsikring

 

Med andre ord, forsikringensselskapet avdekket altså svindel, det er eneste årsak til at man kan "miste" rettet til forsikringen.  Du er jo også kjent herinde for diverse svindelforsøk, så det kan ikke overraske. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

har du hatt innboforsikring?

første gangen ja , men forsikring ble mista siden de ikke tro på det og mista da den første gangen alt og forsikring også! andre gangen hadde ikke det, men spørsmålet er ikke  ang innbo forsikring

 

Med andre ord, forsikringensselskapet avdekket altså svindel, det er eneste årsak til at man kan "miste" rettet til forsikringen.  Du er jo også kjent herinde for diverse svindelforsøk, så det kan ikke overraske. 

 

ikke skriv noe vær så snill du er den som hjelper minst kun stor i kjeften. Med andre ord du svarer ikke på det jeg spørr etter en gang.

Lenke til kommentar

 

 

 

har du hatt innboforsikring?

første gangen ja , men forsikring ble mista siden de ikke tro på det og mista da den første gangen alt og forsikring også! andre gangen hadde ikke det, men spørsmålet er ikke  ang innbo forsikring

 

Med andre ord, forsikringensselskapet avdekket altså svindel, det er eneste årsak til at man kan "miste" rettet til forsikringen.  Du er jo også kjent herinde for diverse svindelforsøk, så det kan ikke overraske. 

 

ikke skriv noe vær så snill du er den som hjelper minst kun stor i kjeften. Med andre ord du svarer ikke på det jeg spørr etter en gang.

 

 

Jeg forstår egentlig ikke hva du spør om.  Du skriver du ikke har betalt husleie i 6 måneder og mener (?) at det er huseier sitt ansvar at noe forsvinder fra rommet ditt?  Jeg kan ikke se hvordan du skulle ha noen som helst sak mot huseier, langt mindre vinne den.

Endret av tigerdyr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

har du hatt innboforsikring?

første gangen ja , men forsikring ble mista siden de ikke tro på det og mista da den første gangen alt og forsikring også! andre gangen hadde ikke det, men spørsmålet er ikke  ang innbo forsikring

 

Med andre ord, forsikringensselskapet avdekket altså svindel, det er eneste årsak til at man kan "miste" rettet til forsikringen.  Du er jo også kjent herinde for diverse svindelforsøk, så det kan ikke overraske. 

 

ikke skriv noe vær så snill du er den som hjelper minst kun stor i kjeften. Med andre ord du svarer ikke på det jeg spørr etter en gang.

 

 

Men faktum stemmer -> første runde i hvert fall har forsikringsselskapet avdekket svik. Det kreves etter forsikringsavtaleloven en overvekt av sannsynlighet, og selskapene generelt tar ikke den for lett. At de så ikke har måttet snu taler imot deg, for hvis de hadde en sak, hvorfor skulle utleier være mer ansvarlig da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...