Gå til innhold

Hjelp til kjøp av rimelig PC som kan bruke 3 skjermer ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må opp på Gtx 1060 for å få 3 dp. Jeg vet heller ikke om du kan bruke disse 3 ... Og du får ikke støtte for dine freesync skjermer .. jeg vet jo ikke om du bryr deg om dette, men jeg valgt altså å holde meg til amd og holde prisen nede

 

 

Du er her enda ja, takk for det Kyrre!

 

I følge info på kortet i linken jeg sendte over her så står det 3 x display port ...

 

Du har helt rett, jeg bryr meg om pris. Freesync tror jeg ikke jeg skal bry seg så mye med siden denne pcen ikke blir til å game med siden jeg har en bærbar med 1070 kort i ... 

Lenke til kommentar

Hvis du ser på bildet av kortet du lenker til så er det vel ganske tydelig at det ikke er 3 dp på den?

 

Beklager dumskapen min. Jeg ville bare få bekreftet av deg at de har feil på beskrivelsen hos netonnet. 

 

1920x1080 60Hz virker like godt om det er hdmi, dvi eller displayport.

Så jeg vil tro hvilken som helst kombinasjon av disse utgangene er ok.

 

Det stemmer sikkert, men jeg har 3 skjermer koblet opp til en laptop nå, hvor to går på dp og en på hdmi. Jeg er ikke kresen men ser utrolig stor forskjell på den ene mot de to andre ...

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem for en hdmi eller dvi å drive 1920x1080 @ 60Hz. Det må være innstillinger enten på maskinen eller skjermene som gjør at det blir forskjeller. Det digitale signalet skal gå tapsfritt over til skjermen uansett. Så jeg hadde i hvertfall ikke brydd meg så hart om hvordan fordelingen var bare at kortet støtter 3 skjermer og har 3 digitale utganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...