Gå til innhold

Endring av forumstruktur?


Anbefalte innlegg

Jeg er søren klype meg for Flash forum..

Må innrømme det er på tide med flashforum......

Det er jo egentlig en del av Webdesign men det virker som om det er mange på Web-Design som ikke aksepterer Flash, og rakker ned på en flashside kun pga bruken av Flash, og ikke på innhold og/eller utseende......... :w00t: Flash rocker...!!! :w00t:

:sick: folk som rakker ned på flash gjør meg kvalm :sick:

 

anyways.. Ja til :love: Flash :love: - forum

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pliis lag en link fra programmering, ellers kommer jeg til å gå meg vill

Synd at alle vennen mine fra web-design forsvinner da jeg ikke har mye fornuftig å gjøre i et rent designforum :cry:

Jeg er også skeptisk til å plassere "web" i en ren grafikkdel. Min hypotese er at det kommer til å legges mer vekt på bilder, enn kode. Noe som igjen fører til at heller ikke har noe der å gjøre, på grunn av manglende bildebehandlingskunnskaper. (Dessuten kommer jeg til å rive av meg håret av alle de innkapslet tabellene som de fleste grafikere bruker.)

Lenke til kommentar
pliis lag en link fra programmering, ellers kommer jeg til å gå meg vill

Synd at alle vennen mine fra web-design forsvinner da jeg ikke har mye fornuftig å gjøre i et rent designforum :cry:

Regner med (og håper) at dette lar seg gjøre. Men la oss ikke fokusere på det negative nå i og med at vi trodde det var dere brukere som ønsket en grafikkdel.

Lenke til kommentar
Regner med (og håper) at dette lar seg gjøre. Men la oss ikke fokusere på det negative nå i og med at vi trodde det var dere brukere som ønsket en grafikkdel.

Joda, det er en del som ønsker seg en grafikkdel, men i en konsekvensutredning må man ta for seg alle sider av saken ;) Skjønner at jeg er mer eller mindre nedstemt så jeg får vel begynne å laste ned photoshop-tutorials. Tipper de kommer gråtende tilbake til satyrium og meg når frontpage ikke gjør som de vil :p

 

Neida, har argumentert for mitt syn på saken nå så jeg er mer eller midre fornøyd :)

 

ot (borti natta vekk fra topic tilogmed): Prøver å komme meg på top-ti lista ikveld så dere må være litt mer aktive med spørsmål i kode folkens ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Tipper de kommer gråtende tilbake til satyrium og meg når frontpage ikke gjør som de vil :p

*kremt* føler meg _litt_ truffen her ja...

 

For meg er det egentlig mye det samme. Kommer til å holde meg i alle kategoriene uansett, for å muligens lære noe.

Eneste fordelen jeg ser med flere kategorier er at det blir finere struktur og ryddighet.

Lenke til kommentar

var ikke ment som et sleivspark til deg :) Det blir nok mer ryddig, men jeg er livredd for at det blir for oppstykket, og at trafikken daler i hver kategori. Se bare på de andre kategoiene under programmering. Der kan man risikere å vente flere dager før man får svar - i web-design tar det sjelden en kveld å fylle en side med svar. Ofte kommer de i løpet av fem minutter

Lenke til kommentar

Ta en titt her:

http://forum.sourcecode.no/index.php?showt...dpost&p=1484193

 

..bare et forslag fra min side, tok å lånte noen idéer fra noen av dere i denne tråden. Jeg er åpen for endringer, og vil gjerne at vi kommer frem til noe konkret som reflekterer gjennomsnittet av hva alle her og i andre deler av Programmerings-forumene er ute etter! :)

 

..eventuellt:

 

Skal vi prøve å inndele ting i X antall løsninger/forslag og sette opp en (eller flere?) poll(er) slik at vi kanskje kan avgjøre dette på et demokratisk vis?

 

Kanskje en egen poll her i Webdesign-forumet, siden dere er ganske mange, og en annen poll; uhm -- i Tilbakemelding-forumet for de andre forumene?

 

Dette med en egen poll her i Webdesign/Design-forumet blir jo ennå mer aktuellt hvis/når/siden gfx.no kommer, og dere på en måte får deres egen kategori eller del i hw.no -nettverket. Hvis jeg har forstått dette med og rundt gfx.no riktig da ..

 

Jeg synes forresten ikke det gjør så mye at det i noen forum blir lite aktivitet i perider. Det at ting er strukturert, ryddig og lett å søke og finne frem i, står som en helt klar mye sterkere fordel enn masse aktivitet, synes i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...