Gå til innhold

Sunbeam Overclockers Cooler Kit!


silkshade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kom en tanke til mitt lille hode. Hva om jeg lager et slikt kit selv. Onkel jobber på et slange firma, seth bilservice så han har sikkert noen store slanger osv som han kan selge meg. det kunne jo funke da?

Så klart det kunne funke!! Men da må du vel kanskje kjøpe støvfiltre selv for det er vel ikke så lett og lage egne støvfiltre som luften går lett gjennom!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ballemann Skrevet 29/12/2003 : 20:05

  noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? 

 

 

ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ...

Hva er det du prøver å si her? Skriv på BOKMÅL! Ikke denslags dialekt! Tenk på at det kan være endel personer her inne som har DYSLEKSI, og da er det ikke lett å skjønne den skrivemåten du har brukt! Dette er ikke ment som whining!

:thumbup:

Endret av Aleks_r
Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29/12/2003 : 20:05

  noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? 

 

 

ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ...

Hva er det du prøver å si her? Skriv på BOKMÅL! Ikke denslags dialekt! Tenk på at det kan være endel personer her inne som har DYSLEKSI, og da er det ikke lett å skjønne den skrivemåten du har brukt! Dette er ikke ment som whining!

:thumbup:

omg.. du kan ikke be alle som ikke skriver bokmål om å gjøre det bare fordi du har dyseleksi.. Skjønner at du ikke skjønte innlegge, tok meg litt tid her.

 

ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ...

 

nei, det gjør den ikke så lenge du har filtere forann vifta, men det bråker jo mer...

Lenke til kommentar
men jeg prøvde å "blåse" med egen munn gjennom, og da kom det jo nesten ingen luft igjennom jo :roll:

hehehehe.... og hvor mange m3 klarer du å flytte i timen med egen pust da?? og hvor mye tror du du føler av den når pusten din er varm...

monter ei vifte i ene enden og sleng vifta mot ett åpent vindu...

da vil du merke at den funker...

hmm njaa sånn cirka 999999m\3? nei da, men, men, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...