Gå til innhold

TEST: OnePlus 5T


Anbefalte innlegg

Har denne telefonen. Kjøpte via OnePlus og poste restante i Strømstad så da ble det ca 5k akkurat for telefonen. Strålende fornøyd og oppdateringen som kom fikset en god del på kameraet. Stor forskjell synes jeg.

 

Netflix strømning burde bli fikset kjapt håper jeg, ellers fungerer det i alle fall midlertidig. Overraskende bra kvalitet på 480p faktisk.

 

Forøvrig er batteritiden suveren. Fått 5t screen on time flere dager og det er maks for hvor mye jeg bruker den. I skrivende stund har jeg 48% etter litt over 2t med skjermen på, men der har snapchat vært mye brukt og den sluker jo strøm på alle telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hvordan er erfaringen for dere som har prøvd denne mobilen? På papiret virker den jo sinnssykt bra i forhold til pris, men likevel er ikke alle positive?

Har hatt lillebroren lenge nå, som er samme telefon bare med annet kamera og mindre skjerm. Er helt vanvittig fornøyd med alt. Ingen lagg og hastighet er helt utrolig. Batteritiden er helt fenomenal og kamera er godt nok i massevis for meg.

 

Man får vel OnePlus 5T 6GB ram versionen for ca 4100kr inkludert frakt fra Lightinthebox nå, inkludert tollforsikring og (dem refunderer mva og fortollingsgebyr, bare send dem bilde av regningen)

 

Ville ikke nølt ett sekund med å gå for den.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hvordan er erfaringen for dere som har prøvd denne mobilen? På papiret virker den jo sinnssykt bra i forhold til pris, men likevel er ikke alle positive? 

Om du godtar et middelmådig kamera er telefonen fantastisk. Ligger på 6 timer screen-on-time konstant nå etter Oreo-oppdateringen (ble for bedret mye da). Rask ytelse, kanonbra batteri, bra skjerm, bra byggekvalitet og design.

 

 

Eneste jeg har å utsette på er nevnte kamera og dårlige høyttalere i forhold til telefonen jeg kom i fra (Nexus 6P). Denne har bare en høyttaler, bottom-facing. 

Lenke til kommentar

 

Hvordan er erfaringen for dere som har prøvd denne mobilen? På papiret virker den jo sinnssykt bra i forhold til pris, men likevel er ikke alle positive?

Har hatt lillebroren lenge nå, som er samme telefon bare med annet kamera og mindre skjerm. Er helt vanvittig fornøyd med alt. Ingen lagg og hastighet er helt utrolig. Batteritiden er helt fenomenal og kamera er godt nok i massevis for meg.

 

Man får vel OnePlus 5T 6GB ram versionen for ca 4100kr inkludert frakt fra Lightinthebox nå, inkludert tollforsikring og (dem refunderer mva og fortollingsgebyr, bare send dem bilde av regningen)

 

Ville ikke nølt ett sekund med å gå for den.

 

Interessant, visste ikke at de tilbydde en slik tjeneste. Steg for steg, hvordan gjøres dette? Man bestiller på vanlig måte for så å screenshotte ordren man får på Epost og sender til dem på Epost?

 

Takk for øvrig for svar, begge to!

Endret av Langballen
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er erfaringen for dere som har prøvd denne mobilen? På papiret virker den jo sinnssykt bra i forhold til pris, men likevel er ikke alle positive?

Har hatt lillebroren lenge nå, som er samme telefon bare med annet kamera og mindre skjerm. Er helt vanvittig fornøyd med alt. Ingen lagg og hastighet er helt utrolig. Batteritiden er helt fenomenal og kamera er godt nok i massevis for meg.

 

Man får vel OnePlus 5T 6GB ram versionen for ca 4100kr inkludert frakt fra Lightinthebox nå, inkludert tollforsikring og (dem refunderer mva og fortollingsgebyr, bare send dem bilde av regningen)

 

Ville ikke nølt ett sekund med å gå for den.

Interessant, visste ikke at de tilbydde en slik tjeneste. Steg for steg, hvordan gjøres dette? Man bestiller på vanlig måte for så å screenshotte ordren man får på Epost og sender til dem på Epost?

 

Takk for øvrig for svar, begge to!

Bestiller og huker av for "customs insurance" eller noe slikt. Koster noen kroner ekstra.

 

Regningen på MVA og fortollingsgebyr kommer i posten en ukes tid etter du har mottatt varen. Ta bilde av den og fyll ut ett enkelt skjema på nettsiden deres så refunderer dem beløpet i løpet av noen dager.

 

Bestilte en 3d printer der i desember, og fikk refundert MVA regningen uten problemer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...