Gå til innhold

Forslag til artikkel: "Utvalgte godbiter fra salg"


Anbefalte innlegg

Etter å ha gjort noen skikkelige kupp på Steam-salg, kom jeg til å tenke på at det hadde vært nyttig om en kunne lese artikler der utvalgte tilbud på gode spill ble presentert.

 

Selv gjorde jeg noen skikelige varp: Battlefront 2 (2005) og Blitzkrieg (fra 2003) til ca 20 kr stk.

 

Ettersom det eksisterer en rekke spillbutikker, og tilbudene kun varer noen dager, er det fort gjort å gå glipp av gode tilbud. Videre er det nok en del yngre lesere, som ikke har spilt de gamle klassikerne, som hadde satt pris på å få anbefalinger til eldre spill, samt en kort introduksjon til hva spillene gikk ut på, om multiplayer fortsatt er aktivt, om det er et aktivt mod-miljø osv.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha gjort noen skikkelige kupp på Steam-salg, kom jeg til å tenke på at det hadde vært nyttig om en kunne lese artikler der utvalgte tilbud på gode spill ble presentert.

 

Selv gjorde jeg noen skikelige varp: Battlefront 2 (2005) og Blitzkrieg (fra 2003) til ca 20 kr stk.

 

Ettersom det eksisterer en rekke spillbutikker, og tilbudene kun varer noen dager, er det fort gjort å gå glipp av gode tilbud. Videre er det nok en del yngre lesere, som ikke har spilt de gamle klassikerne, som hadde satt pris på å få anbefalinger til eldre spill, samt en kort introduksjon til hva spillene gikk ut på, om multiplayer fortsatt er aktivt, om det er et aktivt mod-miljø osv.

 

Takk for forslaget, Donk! Har vært inne på tanken på noe lignende selv, men det har ikke materialisert frem et konsept ennå. Noteres. :) 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...