RaT_Boy Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 AVI filmene jeg har som bruker TureMotion 2.0, er opp ned(speilvedt), men det er ikke det i windows media player.... Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å bli normalt?
Blib Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Uninstaller *ABSOLUTT* alt av codecs. Så laster du ned filteret ffdshow fra www.doom9.org. Så lenge du ikke skal code filmer selv holder det og du trenger aldri mer bekymre deg for feil på avspilling av filmer
Velmont Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Uninstaller *ABSOLUTT* alt av codecs. Så laster du ned filteret ffdshow fra www.doom9.org. Så lenge du ikke skal code filmer selv holder det og du trenger aldri mer bekymre deg for feil på avspilling av filmer Avinstaller, ikke "Uninstaller"... (ref. ditt nyttårsforsett: ikke bruke engelske ord der det finnes flotte norske) - Ellers så har jeg også dette problemet, vil slik ffshow greier fikse alle XviD filmene jeg har kodet selv? (masse skoleprosjekt osv)
Blib Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Avinstaller, ikke "Uninstaller"... (ref. ditt nyttårsforsett: ikke bruke engelske ord der det finnes flotte norske) - Ellers så har jeg også dette problemet, vil slik ffshow greier fikse alle XviD filmene jeg har kodet selv? (masse skoleprosjekt osv) Takker Velmont Innlegget ble forresten skrevet en del dager før nyttårsaften, så da var jeg ikke begynt med løftet mitt ffdshow skal takle alt av codectrøbbel ja. Eneste er at såvidt jeg vet kan du ikke kode filmer selv med KUN ffdshow. Det fungerer bare som dekoder. Men du skal kunne spille av alle filmene du har tatt selv
Con Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Du kan og kode om filmer med ffdshow. AVItoVCD eller lignende programmer.... Gjør dette selv=) Men du kan ikke omkode med nero...
jokki Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvis du har ati skjermkort kan du laste ned omega driverene og der følger det med en mulighet som gjør at du kan snu _hele_ skjermbildet slik du vil.
jaymz Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Uninstaller *ABSOLUTT* alt av codecs. Så laster du ned filteret ffdshow fra www.doom9.org. Så lenge du ikke skal code filmer selv holder det og du trenger aldri mer bekymre deg for feil på avspilling av filmer Prøvde dette jeg også, men fikk ikke til å spille av svcd. Hva kan jeg ha gjort galt?
sweetness Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 har selv lagt inn fddshow, men noen formater kommer fortsatt opp-ned, f.eks video og movie clips...
johanhs Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Hvordan fjærner man absolutt alle codecer da? Ligger de i en spesiell katalog i filtreet? Kan sikkert være smart å ikke fjærne *alle* da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå