Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Webasto fjernkontroll blinker


Edvarda

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg har en brukt 2011-modell VW Golf, og det var Webasto med fjernkontroll i den da jeg kjøpte den. Fjernkontrollen er enkel, kun en av og på-knapp (se bilde), og i tillegg er det en knapp på dashbordet i bilen som kan slå varmen av og på. Jeg har snart hatt bilen i tre år, og kun byttet batteri i fjernkontrollen et par ganger. Men plutselig i dag får ikke fjernkontrollen kontakt med Webastoen. Den bare blinker (grønt) mange ganger, og ingenting skjer i bilen. På-knappen på dashbordet fungerer som før, og bilen blir like varm som før.

 

Men fjernkontrollen får altså ikke kontakt lenger? 

 

Jeg prøvde å bytte batteri, og det hjalp ikke. Hva gjør jeg nå? (Helst noe billig og enkelt noe....  :huh:  )

 

post-322768-0-36191100-1513022850_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! 

 

Jeg har en brukt 2011-modell VW Golf, og det var Webasto med fjernkontroll i den da jeg kjøpte den. Fjernkontrollen er enkel, kun en av og på-knapp (se bilde), og i tillegg er det en knapp på dashbordet i bilen som kan slå varmen av og på. Jeg har snart hatt bilen i tre år, og kun byttet batteri i fjernkontrollen et par ganger. Men plutselig i dag får ikke fjernkontrollen kontakt med Webastoen. Den bare blinker (grønt) mange ganger, og ingenting skjer i bilen. På-knappen på dashbordet fungerer som før, og bilen blir like varm som før.

 

Men fjernkontrollen får altså ikke kontakt lenger? 

 

Jeg prøvde å bytte batteri, og det hjalp ikke. Hva gjør jeg nå? (Helst noe billig og enkelt noe....  :huh:  )

 

attachicon.gifIMG_6627.JPG

Hei.

 

Har samme problem. Fikk du løst dette?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...