Gå til innhold

linux suger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2001-11-04 15:11, zimen skrev:

Linux suger, fordi man må ha patch til alle spill for å kunne spille dem i linux. Linux er møkk.


win2k og alt det der er også møkk da,

quaken min og div. andre spill funket ikke under det,

nå kjører jeg bare 98, og hiver opp linux snart når jeg får adslen, dessuten så kan man få spillene til og fungere i linux, på samme måte som man må få gamle dos spill til og funke i win2k, det er ikke vanskeligt, men kun et spørsmål om man gidder,

jeg gidder linux, men ikke win2k.

Lenke til kommentar
On 2001-11-04 15:11, zimen skrev:

Linux suger, fordi man må ha patch til alle spill for å kunne spille dem i linux. Linux er møkk.

 

Det er nok fordi linux er relativt nytt, og det er ikke så stort spill marked på operativ systemet enda. Det kommer flere og flere spill som også har egen linux versjon. Det er nok ikke linux som er problemet. patchene er kun fordi spilleprodusentene ikke gidder å lage egne versjoner til linux.

Lenke til kommentar

Hadde Linux vært bedre skulle jeg også ha byttet til linux... Men siden det faen ikke er mulig å gjøre noe uten å måtte mounte og kjøre koder og hvem faen vet hva så holder jeg meg til windows og .exe som er en del enklere enn å måtte, jeg husker ikke hva det heter, men det er ikke bare å installere. Nei du må spesialtilpassses til din distro....

 

 

For å si det sånn, når linux kommer på høyde med gratis versjonen av microsofts produkter skal også jeg bytte til linus torvalds hjertebarn....

 

 

Roger Bystrøm

runs XP, lovlig selvfølgelig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Har åxå prøvt linux, greit, første inntrykket var at d var umuligt å gjøre noe som helst. Og da jeg fikk i gang internett så var d ingenting jæ#2#"¤la ting jeg kunne laste ned til linux, alt er jo til windows (selvfølgeligt på grunn av at de er best). linux er bare til servere(vis windows ikke er bedre til d og), og d skall forbli sånt !!!!

Lenke til kommentar

Tja, nå er vel alle disse avhengige av andre MS-produkter(eller Apple) som koster penger.

Og det er heller ikke ordentlige produkter, heller gadgets som er kjekke å ha, men som man ikke kan gjøre noe arbeid med.

 

Dessuten gikk vel diskusjonen på OS, og så vidt jeg vet har ikke MS noen gratis versjon av sitt produkt i den sammenheng.

Lenke til kommentar

Er vel en spire, men jeg er nå fornøyd med distroen min jeg da (SuSE pers. 7.3). Fatter meg ikke på folk som kritiserer Linux på den måten som enkelte gjør.Det finnes ingen tvil i MIN sjel!! Linux ER bedre enn Windass!!! Man må bare lære seg å bruke det. Husker faktisk at jeg slet litt for å lære meg Windass95 engang, men det kan vel hende det er jeg som er dum

Lenke til kommentar

noen av kameratene mine begynte med linux nå dei va 14 år gamle da Windows 98se BETA 2 var på topp.

 

siden det har dei aldri hatt windows på PC-en sin.

 

og dei kan gjøre 187654321676532138761321384321 flere ting enn ka me kan i windows.

 

så ikje kom her å sei at linux suger pga. at det er litt vanskelig å lære seg det. hadde alle PC-er blitt lever med linux (ferdig PC-er asså) i hele værden så hadde du lært det på en måned.!!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-02 22:52, MeG^ skrev:

noen av kameratene mine begynte med linux nå dei va 14 år gamle da Windows 98se BETA 2 var på topp.


siden det har dei aldri hatt windows på PC-en sin.


og dei kan gjøre 187654321676532138761321384321 flere ting enn ka me kan i windows.


(..)


 

Og jeg kan gjøre 187654321676532138761321384321 ting i Win2K som de ikke kan i linux.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-28 18:54, xEn0s skrev:

Quote:


On 2001-11-04 15:11, zimen skrev:

Linux suger, fordi man må ha patch til alle spill for å kunne spille dem i linux. Linux er møkk.


win2k og alt det der er også møkk da,

quaken min og div. andre spill funket ikke under det,

nå kjører jeg bare 98, og hiver opp linux snart når jeg får adslen, dessuten så kan man få spillene til og fungere i linux, på samme måte som man må få gamle dos spill til og funke i win2k, det er ikke vanskeligt, men kun et spørsmål om man gidder,

jeg gidder linux, men ikke win2k.

 

Du er blant de menneskene som ødelegger for Linux. Det du sier her er en total blottlegging av din manglende kunnskap og kompetanse. Som arbeidsstasjonoperativsystem er Windows 2000 overlegent Linux på mange områder; det kjører et grafisk grensesnitt som er veldig stabilt (i motsetning til de sarvete window manager-ene til Linux), det har DirectX som nå er bedre enn OpenGL, det har bortimot perfekt Plug & Play, og det er veldig enkelt å bruke for personer som ikke har så mye greie på data. Linux er vanskelig selv for erfarne brukere, og det har en enormt bratt læringskurve. Windows 2000 fungerer rett ut av esken. Det er rett og slett et genialt operativsystem.

Det var den positive siden av Windows 2000. Den negative siden er at det lages av et tyrannisk selskap som tramper over konkurrentene sine, og driver en skitten forretningspraksis.

Linux er gratis, det er open source, konfigurerbart som ingenting annet, veldig stabilt (i console mode i alle fall), og krever bortimot aldri omstart. Dette betyr ikke at Windows 2000 er møkk; det betyr at Linux er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...