Gå til innhold

Typisk mamma mobil?


mms21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg blir oppgitt.. kan dere som sier at enkelte merke suger hver så snill oppgi argumenter for det dere sier? om påstanden stemmer eller ikke er mye mindre viktig om man ihvertfall gir noen gode argumenter.. det finnes jo ikke no fasitsvar

 

å si at en produsent "suger" uten å i det hele tatt gi en eneste grunn er tåpelig, og gir bare et veldig lite troverdig inntrykk av den som sier det.

Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt.. kan dere som sier at enkelte merke suger hver så snill oppgi argumenter for det dere sier? om påstanden stemmer eller ikke er mye mindre viktig om man ihvertfall gir noen gode argumenter.. det finnes jo ikke no fasitsvar

 

å si at en produsent "suger" uten å i det hele tatt gi en eneste grunn er tåpelig, og gir bare et veldig lite troverdig inntrykk av den som sier det.

Enig.

Men den diskusjonen om hvilket merke som er best/dårligst har vi hatt mange ganger før, jeg gidder ikke sette igang med det igjen.

Jeg bare svarer på trådstarters utsagn om at "Siemens suger" ved å vise at det er hans individuelle synspunkt.

Denne tråden dreier seg ikke om hvilket merke som er best, den dreier seg om hva slags mobil trådstarter bør kjøpe til moren sin. Jeg mener han burde kjøpe en nokia-greie, ettersom nokia, till tross for at nokia suger, har en sterk side, og det er at de passer godt som mamma-mobil.

Lenke til kommentar
største fordelen med nokia er at de har en enkel meny og er "enkelt og logisk oppsatt"!

 

Syns siemens er mye bedre oppsatt enn nokia. Et eksempel er at når man skal slette en bokstav når man skriver melding bruker men på nokia høyre softkey (eller hva det heter) mens på siemens bruker men venstre som er mye mer logisk. Når du skal bakover er det jo ikke logisk i det hele tatt å trykke på den høyre knappen, siden man tross alt skal mot venstre når men sletter en bokstav.

 

Mamma mobil.....hm

Ville anbefale en a55 jeg faktisk, det ville iallefall jeg kjøpt til moren min :yes: Grunnen til dette er at (og jeg basererer denne kunnskapen ut i fra min egen mor) for mødre er det kanskje ikke så viktig å ha fargeskjerm, java, og lignende og de skal helst se litt normale ut, iallefall ikke som en m55. (mamma syns mobilen min er den styggeste ever ;) ) Denne telefonen har også meget god kvalitet, noe som kan være greit for damer som kanskje ikke er veldig teknisk annlagt og friker helt ut dersom en liten småting på data/mobil går gærent.

Hørte her på forumet en gang at elkjøp hadde tatt inn 200 a55`er og det hadde ikke vært en eneste feil på noen av dem!!! Bilig telefoenen til nokia ville jeg holdt meg litt unna de har et rykte på seg til å eksplodere opp i ansiktet på forbrukerne.

 

p.s. moren min har en me45 og hun syns den er kjempe grei, liten og lett med forståelige menyer og liknende.

Lenke til kommentar

Solid telefon er viktig. Og med minst mulig dilldall. Og en kjapp en. Ingen blir så irritert som mamma når telefonen er treeeeeeg. Tror det er noe feil osv, særlig hvis hun er stressa. 3510i er stor, har display som er lett å lese og digre knapper. Alt dette er svært positivt. De minste telefonene blir bare borte......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...