Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brukt som rebound- sjanse i fremtiden?


Anbefalte innlegg

For en måneds tid siden møtte jeg ei jente gjennom en sjekke-app. Tonen var veldig god, og vi snappet i omlag ei uke før vi møttes. På det første møtet gikk vi tur. De to påfølgende dagene inviterte jeg henne på film hos meg. Det ble kyssing, tafsing men ikke sex. 

 

Men etterhvert hadde hun ikke tid. Jeg spurte et par ganger om å henge, men det var mye tid som gikk til skole. Til slutt sa hun at hun nettopp hadde kommet ut av et forhold, og stresset mye før eksamen. Mistenker det første for å være grunnen til at hun ikke føltes det var riktig å treffes. Jeg svarte med at jeg skjønner, og at jeg kanskje kan ta kontakt ved en annen anledning. Hun svarte at det hadde vært kos. 

 

Har ikke snappet med henne siden, men vurderer å ta kontakt etter nyttår en gang. Håpet er at hun er mer "klar" da. Bør jeg vente lengre, evt. gjøre andre ting for å treffe henne igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

datet selv ei jente, hvor det startet slik det startet med dere. tinder- cafe date og gå tur- andre date hjemme hos meg med kyssing og tafsing. utviklet seg til å bli seriøst, når hun gjordet det slutt. Var så mye stress før eksamen og slet med å sette av tid til alt. 

 

Sa at jeg ønsket å holde kontakten med henne og fikk til svar: om jeg ville det, så var det bare kos. Regner ikke med at det er samme jente da. 

 

Men uansett, så kan du gi henne litt tid. kanskje sende noe snaps for å holde kontakten litt opp, så du ikke går i glemmeboka. så be henne ut igjen etter nyttår.

Lenke til kommentar

datet selv ei jente, hvor det startet slik det startet med dere. tinder- cafe date og gå tur- andre date hjemme hos meg med kyssing og tafsing. utviklet seg til å bli seriøst, når hun gjordet det slutt. Var så mye stress før eksamen og slet med å sette av tid til alt. 

 

Sa at jeg ønsket å holde kontakten med henne og fikk til svar: om jeg ville det, så var det bare kos. Regner ikke med at det er samme jente da. 

 

Men uansett, så kan du gi henne litt tid. kanskje sende noe snaps for å holde kontakten litt opp, så du ikke går i glemmeboka. så be henne ut igjen etter nyttår.

Takk for svar! Tviler det er samme jenta siden du er bosatt i Vestfold (?)

Lenke til kommentar

bor i vestfold, jenta i midt tilfelle studerer i notodden. 

Du kan jo se hvordan hun reagerer på å få snaps av deg, svar hun og holder kontakten med deg så er jo det positivt. hvis hun bare åpner og ikke svarer, så ville jeg bare godt videre. 

Da er det ikke samme jenta.

 

Ja, kunne gjort det. Tingen er at hun ble singel i sommer tror jeg. Hun trenger nok tid på å kommer over han. Vet selv hvordan sånne ting er, og tok for meg 5-6 måneder. For jenter vil jeg tro at det kan ta like lang tid om ikke lengre..

Lenke til kommentar

 

bor i vestfold, jenta i midt tilfelle studerer i notodden. 

Du kan jo se hvordan hun reagerer på å få snaps av deg, svar hun og holder kontakten med deg så er jo det positivt. hvis hun bare åpner og ikke svarer, så ville jeg bare godt videre. 

Da er det ikke samme jenta.

 

Ja, kunne gjort det. Tingen er at hun ble singel i sommer tror jeg. Hun trenger nok tid på å kommer over han. Vet selv hvordan sånne ting er, og tok for meg 5-6 måneder. For jenter vil jeg tro at det kan ta like lang tid om ikke lengre..

 

hadde vært komisk om det var samme jente :p

 

hvor lang tid det tar å komme over en person, tror jeg varier fra person til person og hvilke følelser man sitter igjen med. ble dumpa rett før jul i fjor, møtte henne det er snakk om i forrige innlegg, som hjalp meg å komme over hun andre. Tok rundt 6 måneder for å virkelig komme over hun når hun gjorde det slutt. 

 

nå vet jeg ikke noe om deg, men jeg hadde ikke gått å ventet på hun du snakker om. ville forsette med datingappen og sett hvordan det går der. hvis du ikke har møtt noen andre etter nyttår, så har du fremdeles en mulighet hos hun det er snakk om. 

Lenke til kommentar

 

 

bor i vestfold, jenta i midt tilfelle studerer i notodden. 

Du kan jo se hvordan hun reagerer på å få snaps av deg, svar hun og holder kontakten med deg så er jo det positivt. hvis hun bare åpner og ikke svarer, så ville jeg bare godt videre. 

Da er det ikke samme jenta.

 

Ja, kunne gjort det. Tingen er at hun ble singel i sommer tror jeg. Hun trenger nok tid på å kommer over han. Vet selv hvordan sånne ting er, og tok for meg 5-6 måneder. For jenter vil jeg tro at det kan ta like lang tid om ikke lengre..

 

hadde vært komisk om det var samme jente :p

 

hvor lang tid det tar å komme over en person, tror jeg varier fra person til person og hvilke følelser man sitter igjen med. ble dumpa rett før jul i fjor, møtte henne det er snakk om i forrige innlegg, som hjalp meg å komme over hun andre. Tok rundt 6 måneder for å virkelig komme over hun når hun gjorde det slutt. 

 

nå vet jeg ikke noe om deg, men jeg hadde ikke gått å ventet på hun du snakker om. ville forsette med datingappen og sett hvordan det går der. hvis du ikke har møtt noen andre etter nyttår, så har du fremdeles en mulighet hos hun det er snakk om. 

 

Sant det. Tror jeg tar opp tråden etter nyttår og ser hvordan det går da. Reiser hjem fra byen jeg studerer i om ikke så lenge så er uansett meningsløst å ta kontakt nå :) 

 

Takk for svarene dine :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...