Gå til innhold

Strekkode program


Anbefalte innlegg

Hei, har en liten bedrift som leier ut diverse utstyr til private og bedrifter.
Jeg har idag mye utstyr i kasser, ofte liker kasser.
Det var litt enklere å holde styr på alt før, men etter hvert som jeg ekspanderer blir det vanskeligere og vanskeligere å holde kontroll, og ønsker derfor å benytte meg av strekkode ved utleie.
Har en dymo labelwriter på kontroet jeg håpte jeg kunne bruke til dette, og scanning regner jeg med kan foregå på en telefoin(iPhone helst).

Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå frem her?
Ønsker både en funksjon jeg kan lage en liste over alt som blir scannet, samt innhold, informasjon og utleiepris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår jeg deg rett, så er du ute etter en nærmest 'totalpakke' for lagerstyring hvor du kan bruke strekkoder for identifikasjon av enheter(?) Søkte på IOS Logistics Barcode på Google og ser at det kommer mange linker til mulige løsninger på ditt problem. Har ingen erfaring med dette selv.

 

Noen av linkene i søkesvaret over viser til integrasjon mellom strekkodeleser på IOS/Android og Google Sheets. GSheets gir deg jo mulighet til å legge inn f.eks. pris, annen relevant info. Finnes sikkert løsninger son integreres med MS Excel også. Spør eventuelt i Kontorprogramvare-delen her på forumet, der finner du bl.a. medlemmer som er dyktige på Excel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...