Gå til innhold

Problemer med Creative X-Fi HD og Youtube (?)


Anbefalte innlegg

Når jeg tenker meg om så er kanskje ikke dette riktig kategori, da video stopper å laste både i Firefox, Opera og Edge.

Anyways. I Opera er det ingen feilmelding. Ikke engang reklame spilles av.
I Firefox står følgende: Prøv å starte enheten din på nytt hvis avspillingen ikke starter i løpet av kort tid.

Prøvde nettopp å deaktivere alle (2) programtileggene jeg har, i Firefox, men ingen forandring..

Så da er det noe på maskinen min som blokkerer youtube/facebook videoer... Noen som har opplevd det samme? Windows 10.

Videoene står bare å laster og laster... Kan fint dra musepekeren langs tidslinja å "se" den uten lyd, men den spiller ikke av.

Edit:
Flashvideo fungerer ikke.
HTML5 video fungerer ikke.

Edit: Funker nå etter en reboot av maskina, samt rensa skjermkortdriveren bort, og installerte den nyeste. Får se om det holder seg...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kanskje et program som kjører i bakgrunnen?

Burdet det ikke blokkert video fra VLC også da..?

 

Avslutta det som kunne avsluttes i w10, ingen endringer..

Prøvde nettopp Edge forsåvidt. Der begynner videoen fint de 2-3 første sekundene, men så går det tregere å tregere til "Prøv å starte enheten din på nytt hvis avspillingen ikke starter i løpet av kort tid." dukker opp...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Prøv å dekativere hardware acceleration/akselerasjon i Firefox/Chrome. Det kan være plugins/tillegg i nettleseren din. Dårlig nettfordbindelse? Kan være routeren din som er feilkonfigurert, var bort i en ASUS Dark Knight router som ikke lot klientene streame video uten avbrudd.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bumper denne. Ingen andre som har opplevd dette?

Ja, problemet er tilbake. Ja, samme løsning fungerer. (Plugg ut lydkortet i en periode, sett i kabelen igjen.) Ja, problemet dukker opp igjen kort tid etterpå.

Edit:

Jeg kan sitte å game i flere timer i strekk uten lydtrøbbel, men om jeg starter en video eller 3 på youtube, så kutter videoen etterhvert.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne. Ingen andre som har opplevd dette?

 

Ja, problemet er tilbake. Ja, samme løsning fungerer. (Plugg ut lydkortet i en periode, sett i kabelen igjen.) Ja, problemet dukker opp igjen kort tid etterpå.

 

Edit:

 

Jeg kan sitte å game i flere timer i strekk uten lydtrøbbel, men om jeg starter en video eller 3 på youtube, så kutter videoen etterhvert.

 

Hei, jeg har nettopp kjøpt Creative X-Fi HD og har opplevd noen av de problemene du har. hos meg ville ikke youtube spille av videoer, heller ikke på NRK TV og spotify. om jeg koblet ut lydkortet og koblet det inn igjen så funket det litt, men problem kom igjen. jeg prøvde å installere nyeste driver på nytt og det virker som det har løst problemet.

Lenke til kommentar

Hmm, ja gjorde det samme i februar, men nå er problemet tilbake igjen. Oppdaterer W10 driverene automatisk tro... ?

Kan se slik ut. Installerte nettopp driverene på nytt igjen, og nå er de digitalt signert av Creative, i stedet for Microsoft...

Edit: Ikke nødvendigvis oppdaterer, men gjør noe med driveren, så den ikke er orginal lenger..

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...