Gå til innhold

Nerde-rekord?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe..

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

Trening gjør mester...hvordan tror du den galningen i England klarte å være i en glassboks for 40! dager uten å spise noe..

Har du mer info om han eller? Det hørtes litt merkelig ut..

 

ergo

Lenke til kommentar
Leste om en japaner for ca et halvt år siden som DØDE av å sitte foran skjermen, to dager i strekk. Var så opphengt i spillet at han glemte alt annet.

 

Selv takler jeg bare 10-12 før øynene mine trenger hvile...

Neida, det er bare et par tøffe timer, så går det bra igjen! ;)

 

Edit: Ergo; han "slapp ut" for et par uker siden, David ettellerannet tror jeg han het, bare å søke i en hvilken som helst nettavis. Har du virkelig ikke fått det med deg? Eller er du bare trøtt?

Endret av bergangster
Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

neida, har vært våken er 5 dager, men det var ikke forran en pc, klarte ikke sove :dribble: .. jeg tror grensen er på ca 5 døgn.. eller 120 timer før man går over i faresonen for å pådra seg psykiske skader av å ikke sove (halusinasjoner og problemer med å oppfatte hva som er i den virkelige verden), men man kan holde det gående lenge etter dette også, man blir bare "litt" begrenset. Dette var fra en eller forskningsrapport fra forskning på soldater i statene. har ikke link til dette, gidder ikke lete heller, men jeg begynte slite etter disse 5 døgnene, ting var liksom ikke helt som de pleide være lengre, så fikk jeg en pille og :sleep: i ca 32 timer og våknet skrubbsulten og sinnsykt pissatrengt :scared:

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis satt hele vinterferien, dvs ca 130 timer på rævva foran pc uten søvn... bare dotureer, litt mat og enormt mye brus... :cool:

UMULIG!!!

kroppen trenger søvn, vil ikke du sove så tar den det den trenger, altså du besvimer(skjedde med meg), og blir umulig å vekke igjen før kroppen har fått den søvnen den trenger

neida, har vært våken er 5 dager, men det var ikke forran en pc, klarte ikke sove :dribble: .. jeg tror grensen er på ca 5 døgn.. eller 120 timer før man går over i faresonen for å pådra seg psykiske skader av å ikke sove (halusinasjoner og problemer med å oppfatte hva som er i den virkelige verden), men man kan holde det gående lenge etter dette også, man blir bare "litt" begrenset. Dette var fra en eller forskningsrapport fra forskning på soldater i statene. har ikke link til dette, gidder ikke lete heller, men jeg begynte slite etter disse 5 døgnene, ting var liksom ikke helt som de pleide være lengre, så fikk jeg en pille og :sleep: i ca 32 timer og våknet skrubbsulten og sinnsykt pissatrengt :scared:

Min rekk er fra TG 97'

5 dager, og 5 timer søvn + noen timer på mat og dass

 

..var riiiimelig groggy når jeg kom hjem igjen jah! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...