Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med Jus eksamen


Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp angående Jus her, og jeg lurer på om noen kan tyde dette bedre for meg, evt noen som har peiling hva dette vil si.

 

Det jeg lurer på er hva jeg kan ta på eksamen til hjelpemidler. 

 

"Lover og forskrifter, inkludert særtrykk av lover og utkast til nye lover"

 

Det er spesielt "inkludert særtrykk av lover og utkast til nye lover". Kan jeg f.eks ta med meg gamle eksamensoppgaver, evt notater elns?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, trenger hjelp angående Jus her, og jeg lurer på om noen kan tyde dette bedre for meg, evt noen som har peiling hva dette vil si.

 

Det jeg lurer på er hva jeg kan ta på eksamen til hjelpemidler. 

 

"Lover og forskrifter, inkludert særtrykk av lover og utkast til nye lover"

 

Det er spesielt "inkludert særtrykk av lover og utkast til nye lover". Kan jeg f.eks ta med meg gamle eksamensoppgaver, evt notater elns?

Du kan ta med deg de hjelpemidlene som er oppgitt hos studiestedet ditt :) Varierer selvfølgelig fra studiested til studiested, men jeg fikk for eksempel lov å ta med to lovsamlinger, ett særtrykk av hver lov, samt domssamling da jeg gikk på mitt studiested. Notater og tidligere eksamensoppgaver var ikke lov. Var også bestemte regler for innarbeidelse i lov- og domssamling.

 

Jeg ville sjekket med studiestedet ditt om hva som er lov og ikke, studiestedet har fasiten, ikke vi på et forum :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...