Gå til innhold

El bil lading


Anbefalte innlegg

hva om man hadde droppet nye strømmålere i alle boliger i landet og heller brukt de pengene til å bygge ut kapasiteten i nettet  :hmm:

 

AMS skal spare flere hundre millioner i utbygnings kostnader, så det går faktisk "opp i opp" :) Dette er jo kun beregninger og antagelser, men jeg tror iallefall at de er på sporet av noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deg går det ikkje an å overbevise om noe siden du tross alt har sett en nesten 5 timer lang video som viser hvordan de skal løse problematikken på at nettet ikkje tåler belastningen. 

 

Men vent, det var jo ett ikkje eksisterende problem, ikkje planlagt rushtidsavgift, ikkje planlagt tidsbasert lading, i følge deg. 

 

Alle rapportene sier jo det stikk motsatte av deg, til og med NVE som selv laget den videoen du refererer til. 

 

Hvordan du kan forsvare manglende utbygging, og at dette er ok, er for meg en merkverdig greie. Men deg om det. 

Lenke til kommentar

Deg går det ikkje an å overbevise om noe siden du tross alt har sett en nesten 5 timer lang video som viser hvordan de skal løse problematikken på at nettet ikkje tåler belastningen. 

 

Men vent, det var jo ett ikkje eksisterende problem, ikkje planlagt rushtidsavgift, ikkje planlagt tidsbasert lading, i følge deg. 

 

Alle rapportene sier jo det stikk motsatte av deg, til og med NVE som selv laget den videoen du refererer til. 

 

Hvordan du kan forsvare manglende utbygging, og at dette er ok, er for meg en merkverdig greie. Men deg om det. 

 

Overbevise hva da? Jeg har aldri sagt at det ikke er ett problem, tvert i mot innser jeg det åpenbare at vi ikke kan ligge å fyre alt på samme tid. Det er ren logikk. Rushtidsavgift er ikke noe som er planlagt nei, som jeg har sagt før vill du se modellen i filmen jeg har linket til. Jeg har til og med linket til det tidspunktet hvor dette tas opp. At de kjører andre priser i visse tidsrom er godt mulig, men altså ikke planlagt pr i dag. 

 

Hva er det som er motsatt? Du sier mye, men du begrunner ingenting.  Litt som små barn som bare sier "nei nei nei". 

 

Når har jeg forsvart dette? 

 

Du kommer bare med en bråte beskyldninger, uten noen form for begrunning eller mening. Helt meningsløst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...