Gå til innhold

Ny TV


Anbefalte innlegg

Heisann. Klarte ved et uhell å knuse den tv-en jeg har nå, ikke spør hvordan. Kom en knust bit der. Må ha en ny en.

 

Kriterier:

- Må kunne henges opp på veggen

- Gjerne 55/60 tommer

- Maks pris 10.000

- Må ha bra bilde og bra lyd

 

Setter stor pris på om noen av dere har noen fine TVer. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt off topic, men om du har innboforsikring, og TVn du knuste på en uheldig måte.. Ballspill innendørs eller lignende..  Så kan du utrolig nok få dekt den, men du må punge ut egenandelen, den er som regel rundt kroner 3000,-

 

Ellers har Lyd og Bilde gjort nylig en test:

http://www.lydogbilde.no/test/tv/tv-til-jul-test-av-55-4k-tv-med-hdr-fra-10-15000-kroner/panasonic-tx-58ex700

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men om du har innboforsikring, og TVn du knuste på en uheldig måte.. Ballspill innendørs eller lignende.. Så kan du utrolig nok få dekt den, men du må punge ut egenandelen, den er som regel rundt kroner 3000,-

 

Ellers har Lyd og Bilde gjort nylig en test:

http://www.lydogbilde.no/test/tv/tv-til-jul-test-av-55-4k-tv-med-hdr-fra-10-15000-kroner/panasonic-tx-58ex700

Takker :)

 

Vet du om det pleier å komme store tilbud på TVer på black friday? Burde jeg vente til da før et evt kjøp?

Lenke til kommentar

Ja, det kan absolutt komme gode tilbud på Black Friday, men om nettop den TVn, eller andre TVr som faktisk kan være bedre en den vil komme på tilbud er vanskelig å si..

 

Man må nesten bruke noen timer på å lese tester, samt sjekke ut prisguiden.no hver eneste dag hele uka her.. Da Elkjøp, Power og Lefdal startet konkuransen på Mandag...

 

Ellers kan jeg jo legge til at kjøper en TV hos eksempelvis Lefdal eller Elkjøp i morgen, og plutselig ser at TVn er på tilbud 3dager senere, er det bare å stikke innom å si at du vil ha TVn til den prisen som den er annonsert for den dagen. Og de vil refundere deg tilbake beløpet en TV vil ha gått ned i pris...

 

Dette fordi begge kjedene opperer med 30dagers åpent kjøp..

 

Så istedet for å levere tilbake TVn fysisk, for å så kjøpe den på nytt igjen til tilbudsprisen, så er det bare å stikke innom å få refundert mellomlegget.. Dette så lenge om man møter opp den dagen det er på tilbud, og ikke minst det er innenfor 30dagers åpent kjøp.

 

Om forbrukere er litt beviste på dette, kan Black Friday bli dagen, da alle møter opp på butikken for å få tilbake penger på produkter de kjøpte de siste 30dagene som har blitt nedsatt i pris :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ville ventet til fredag og sett hvor mye 55" lg b7 blir satt ned, er lov å håpe den går for 10k når man ser prisfallet den har hatt i år

Hva med OLED?
LG b7 som jeg snakker om er Oled:)

Dette er den beste tv-en for øyeblikket? Hvordan er den til å se på fotball feks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...