Gå til innhold

Oppkjøring Lillestrøm om en uke, tips?


Me2

Anbefalte innlegg

Hei

Har oppkjøring i Lillestrøm om litt over en uke. Er det noen som har kjørt opp der som kan fortelle hvem ruter de fikk, litt om sensor osv??

Hadde siste kjøretime for noen dager siden, kjørelærer sa at han merker jg har kjørt mye men var litt feil girvalg av og til. Jeg var super stressa under timen og nå håper jeg virkelig at om jeg girer litt feil på en oppkjøring at det er stryk grunnlag??

Endret av Me2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lenge siden jeg selv kjørte opp, og på et helt annet sted. Men på generelt grunnlag kan jeg si at om du merker at du gjør feil, så kan du fint kommentere det til sensor, hvor du forteller hva du mener du gjorde feil, hvorfor det var feil, og hva det riktige ville være å gjøre. Da vil sensor vite at du faktisk er klar over tabben selv, og ikke bare gjorde det fordi du trodde det var riktig. I en tvilssituasjon kan det hende noe sånt kan få utslag i din favør. Å gire feil en gang eller to tviler jeg på kan være strykgrunnlag, så lenge du retter det opp med en gang.

Lenke til kommentar

Enig med Arve om det å ta å kommentere feil du har gjort, gjerne gjør det når dere er ferdig og har parkert. 

Jeg tror sensor sa til meg at jeg hadde hatt en 3p feil, men fordi jeg var klar over det, og sa det, sa sensor at han forstod at jeg klarte å kjøre fint og lærte av egne feil. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...