Gå til innhold

HTC U11+ er kanskje Pixel 2 XL-en du har ventet på


Anbefalte innlegg

 

Den ligger for salg på HTC nå, men til en pris av: 6561 kr. Denne prisen er ikke inkludert frakt og moms, + eventuell tollbehandling. Syns 8.200 kroner (+ eventuelt tollbehandling) blir litt for meget. 

Trodde den skulle bli tilgjengelig her jeg:

http://www.htc.com/no/smartphones/

 

Men fant den til slutt her:

http://shop.eu.htc.com/store/htcemea/no_NO/DisplayActivatePurchasePlanPage/marketID.4751421500

 

Stiv pris ja, men det er en del telefoner i det prissiktet etterhvert.

Hvis man oppretter HTC Club-medlemskap og logger seg inn på de norske nettsidene får man disse prisene:

HTC.com:

7 290 kr

HTC Club:

6 561 kr

(HTC U11+ Ceramic Black (128GB) Dual Sim)

Standard frakt kr 0 og ekspress kr 360.

Levering i desember.

Mva. ser ut til å være inkludert her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det noen som har satt U11+ i bestilling, og vet noe om leveringstidspunkt? På den "norske" HTC siden står det en noe underlig norsk tekst som sier levering i desember.

På andre HTC EU-nettsteder står det ikke tilgjengelig og vil bli levert når den blir det.

 

Translucent-versjonen ser også ut til å mangle. Jeg ser på Ebay at det er selges 3 ulike utgaver, Sort, blå og translucent.

 

Jeg sendte en forespørsel til HTC om disse spørsmål, og fikk til etterhvert følgende svar:

'I am sorry to say, that our Swedish/Norwegain agent is absent to day,

so if your problem is still not solved.
Please contact us again on Monday, when our agent will be able to help you.'

 

En enkelt person som håndterer det svenske og norske markedet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg fikk ikke svar på leveringstid, men endte med å kansellere i dag og heller gå for LG V30 som kommer 20.12. Minijack, trådløs lading, støttsikker og rimeligere. Dog har V30 mindre batteri, lagring og ram, men det får jeg overleve...

 

Fornøyd med denne?  Jeg har ganske nøyaktig samme prioriteringer som du nevnte på forrige side i tråden her, men kvier meg for LG pga treg oppdatering. Jeg syns ikke det er greit at en toppmodell som ble lansert august/september (om enn med senere leveranser) fremdeles kjører Nougat. 

 

Det blir jobben som skal kjøpe telefonen også, så jeg mistenker at både Pixel 2 XL, U11+ og Oneplus 5t er uaktuelle pga pris/tilgjengelighet/gråimport. Da står jeg vel i utgangspunktet igjen med V30 og Mate 10 Pro, heller mot Huawei pga SW.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke svar på leveringstid, men endte med å kansellere i dag og heller gå for LG V30 som kommer 20.12. Minijack, trådløs lading, støttsikker og rimeligere. Dog har V30 mindre batteri, lagring og ram, men det får jeg overleve...

Fornøyd med denne? Jeg har ganske nøyaktig samme prioriteringer som du nevnte på forrige side i tråden her, men kvier meg for LG pga treg oppdatering. Jeg syns ikke det er greit at en toppmodell som ble lansert august/september (om enn med senere leveranser) fremdeles kjører Nougat.

 

Det blir jobben som skal kjøpe telefonen også, så jeg mistenker at både Pixel 2 XL, U11+ og Oneplus 5t er uaktuelle pga pris/tilgjengelighet/gråimport. Da står jeg vel i utgangspunktet igjen med V30 og Mate 10 Pro, heller mot Huawei pga SW.

Ikke vær så bekymret for at mobilene "kun" har Nougat, så lenge de gir ut nyeste security-patch
Lenke til kommentar

Ikke vær så bekymret for at mobilene "kun" har Nougat, så lenge de gir ut nyeste security-patch

 

 

Det er ikke sikkerheten jeg er bekymret for, det er kun at det "gnager" å vite at jeg ikke har seneste versjon. HW går kun så langt når det gjelder brukeropplevelsen er det først og fremst SW man sitter igjen med. Noen prosent bedre CPU/batteri er vel og bra, men hos meg veier SW tungt. Veldig synd Pixel 2 ikke er til salgs i "vanlige" salgskanaler her til lands, jeg oppgraderer fra Nexus 6P, Nexus 6, Nexus 5, 5 og Nexus 4..

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke svar på leveringstid, men endte med å kansellere i dag og heller gå for LG V30 som kommer 20.12. Minijack, trådløs lading, støttsikker og rimeligere. Dog har V30 mindre batteri, lagring og ram, men det får jeg overleve...

 

Fornøyd med denne?

 

Ja, ganske fornøyd. Såpass fornøyd at jeg kanskje hadde valgt denne også om Pixel 2 XL hadde vært samme pris - til tross for at jeg kun har hatt Nexus-telefoner de siste årene. Det er selvsagt plagsomt å ikke kjøre ren og siste Android, og en sjelden gang lugger telefon litt mer enn jeg tror en Pixel ville gjort. Men, trådløs lading, veldig god lyd fra minijack, minnekort osv veier godt opp. Liker også godt størrelsen, den lave vekten og synes skjermen er veldig fin.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...