GLAVOKLI Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Har du savnet andre verdenskrig? Vi ser tilbake på klassiske COD-spill.ANNONSE: Call of Duty går tilbake til røttene
Gunfreak Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Yay, brutale WW2, med lootbox som faller fra himmelen, akkurat slik som man så i Saving Private Ryan. Riben hadde mista BARen sin, og heldigvis falt det en lootboks ned til han så han fikk seg en ny BAR. 2
/Paw/ Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 "Har du savnet andre verdenskrig?" Tror ikke 6 millioner jøder eller noen som helst har savnet andre verdenskrig for å si det sånn. 2
Elefantmesteren Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 (endret) Lootboks-simulator med D-day skin? Men sikkert interessant for kids som ikke har sett noen ww2-filmer før. Endret 3. november 2017 av Elefantmesteren
nilka_InnleggNO Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 "Har du savnet andre verdenskrig?" Tror ikke 6 millioner jøder eller noen som helst har savnet andre verdenskrig for å si det sånn. Takk for at det ikke bare er jeg som synes denne overskriften var upassende. Er det så vanskelig å skrive «Har du savner spill med andre verdenskrig som setting»? «Har du savnet andre verdenskrig som tema i spill» Mange muligheter. I tillegg spørs det om de treffer rett publikum da jeg ikke ser for meg at reklamen er ment for de som er 72+ år. Strengt tatt ikke mulig å savne noe man ikke hr hatt eller opplevd. Man kan ønske seg det men, Ikke savne det. 1
Max_Drunk Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 "Har du savnet andre verdenskrig?" Tror ikke 6 millioner jøder eller noen som helst har savnet andre verdenskrig for å si det sånn. Sakelig
TST Skrevet 3. november 2017 Skrevet 3. november 2017 "Har du savnet andre verdenskrig?" Tror ikke 6 millioner jøder eller noen som helst har savnet andre verdenskrig for å si det sånn. Kunne sikkert vært tydeligere, men vinklingen bør sees i konteksten av å være servert på en nettside som kun skriver om dataspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå