Gå til innhold

Nvidias spillstrømmetjeneste er nå tilgjengelig for Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjekt at steam allerede har dette, gratis. Og at man har løsninger som moonlight hvor man kan streame dem via 4g.

 

Men da er du vel avhengig av å ha egen maskinvare?

Åja. Trodde dette var for å strømme fra stasjonær til laptop osv, da misforsto jeg. Isåfall er jo dette ganske imponerende dersom det ikke hakker ved høy bitrate.

Lenke til kommentar

Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden?

 

Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass.

Lenke til kommentar

Prisene som nevnes i artikkel virker helt urealistisk da som sagt prisen på Nvidia Shield er knappe 70, - pr måned. (block buster titler kan også spilles men må da kjøpes for ca samme pris som i butikk men man må selvsagt også ha da abonnement)

 

Det fungerer forøvrig meget godt, men adsl sliter litt med høy forsinkelse. Med fiber så merker man knapt forskjell på om spillet kjører lokalt eller i skyen.

Lenke til kommentar

 

Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden?

 

Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass.

Når OnLive lanserte hadde de problemer med lisensiering da spillene ble kjørt fra deres egen plattform. Nvidia krever at du eier spillene fra før, så logger du deg bare inn i tjenestene og launcher spillet

Lenke til kommentar

 

 

Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden?

 

Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass.

Når OnLive lanserte hadde de problemer med lisensiering da spillene ble kjørt fra deres egen plattform. Nvidia krever at du eier spillene fra før, så logger du deg bare inn i tjenestene og launcher spillet

Så du må betale for å spille dine egne spill? -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...