Gå til innhold

TEST: Apple TV-app


Anbefalte innlegg

 

Djises Apper for å slippe Apper? Er det ikke på tide at streamingtjenestene roaer app-maset sitt litt?

 

AtW

 

Hvordan skulle man fått tilgang til streamingtjenestene på f.eks streamingbokser, telefoner og nettbrett uten apper? Ja man kan jo selvsagt åpne de i nettleseren men det er jo en langt mindre brukervennlig løsning. App-store og muligheten til å installere apper er jo en av de store styrkene til Apple TV. 

 

Nå er uansett poenget med denne appen at man skal bare trenge å forholde seg til en app. I stedet for å måtte åpne HBO for å se hva som er tilgjengelig der for så og åpne Netflix for å bla gjennom det som er tilgjengelig der, også finne frem Viaplay for å se utvalget der osv. Så dette er jo nettopp for å "roe ned app-maset".

 

Tanken er veldig veldig god, dessverre er det for få tjenester som støttes inntil videre til at det blir så veldig matnyttig. 

 

 

Problemet er ikke at Apper eksisterer, men at fullverdige ikke-app-løsninger ikke eksisterer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å ramse opp hva alt dette koster i mnd? Netflix, HBO, Cmore, Viaplay, TV2 Sumo pluss pluss. Borti en tusing i mnd for å halvsove i sofaen

 

Netflix 109 kr

HBO Nordic 89 kr

TV2 Sumo (ink C-More) 179 kr

Viaplay 119 kr

----------------------------------------------

Total 496 kr

___________________________

 

 

Sammenlignet med hva som har vært, og tildels er vanlig å betale for TV-pakker osv så er det jo ikke så ille. Problemet er jo heller kvaliteten som tilbys. Forutenom Netflix så overkomprimerer alle innholdet så det ser ikke spesielt bra ut... HBO Nordic er jo helt forferdelig.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Dette må være betalt reklame. Jeg har CanaDigital TV2 Sumo, Netflix og HBO Nordic. Revolusjonen her er å lansere en tjeneste som ikke fungerer med de viktigste og største strømme tjenestene. Appen er forstyrrende og kan rett og slett ikke brukes til noen ting. Jeg har 3 Apple TV bokser (Apple TV 4K) som er mitt foretrukne strømme apparat. Virkelig skuffet over at TEK.NO lar seg bruke slik av Apple. Denne appen burde ikke få omtale før den kan brukes. Apples visjoner og framtidstanker kan de reklamere for selv. Dette svekker min tro på TEK.NO som et seriøst foretak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...