Gå til innhold

Alle filene har blitt borte. FAT32.


Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har to disker som har "mista" filene sine! Dvs. en WD Caviar 40 GB og en Seagate 120 GB. Der har ALLE filene blitt borte, mens mappene er der, tomme. HVA SKAL JEG GJØRE? Det er jo filer som kan bli vaskelig å få tilbake, håper på en bedre løsning en å finne dem på nytt... det er jo snakk om ca. 100 GB! Og minst mulig "Hvorfor hadde du ikke backup"-inlegg... HVORDAN SKAL JEG KUNNE TA BACKUP AV NESTEN 500 GIGABYTE?

Endret av DOD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å ikke leke moderator, men visst du har lest retningslinjene:

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Kort sagt, ikke bruk så mye av store bokstaver

Lenke til kommentar

Fant ikke noe særlig med de programmene... de funker sikker, men bare ikke akkurat når jeg trengte dem... kan det være FAT-saken som er (var) gåen? har omformatert og gjenoppbygd lageret... hadde det meste av det gamle stuffet på en 386-server, så det ble ikke så ille som det kunne... Men surt er det uansett! Nå er det bare NTFS som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...