Gå til innhold

ANNONSE: Ny HDR-TV? Dette er spillet du trenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

 

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

 

Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

 

Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 

Man må tydeligvis velge sine ord med omhu. Jeg vet at den eksisterer men av det som kan spilles per i dag mener jeg. Og det regner jeg med at du forstod.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

 

Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 
Man må tydeligvis velge sine ord med omhu. Jeg vet at den eksisterer men av det som kan spilles per i dag mener jeg. Og det regner jeg med at du forstod.

 

 

Når man kan spille Forza 7 på en Xbox One X om 12 dager tenker jeg vi sier det er close enough ;)

 

 

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Rart at tester sier annerledes...

 

Tester sier hva? At PS4 er bedre grafisk enn Xbox One X? 

Om Gran Turisimo sier vel testene at spillet har lite innhold.

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja PlayStation4 og Gran Turismo Sport selger jo så dårlig...haha! GT Sport solgte 3 ganger så mange kopier en Forza 7 under lanserings uka. Så er ikke rart Sony er ute å fisker etter mer salg...

Merke lojalister er morsomme! :D

Har desverre ikke en hylle med Sony konsoller Larzen ;) på gutte rommet ..så er litt mere unbiast

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digital Foundry sier ikke at PS4 versjonen er best på alt. Den sier at bilene har høyere antall polygoner i GT og en del annet, men den sier også at mye av grunnen er at spillet er et enkelt spill uten særlig mye innhold. Oppløsningen er også lavere på GT enn Forza 7, og bildefrekvensen er mer stabil på Forza 7 enn på GT (begge holder seg ganske bra da uansett). GT har heller ikke noe dynamisk vær, så trenger ikke ta høyde for forandringer der. Så kommer alt utenom grafikken da og der føles GT som om man kjører en stein på en bane. Driveclub er fortsatt det beste bilspillet på PS4.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja PlayStation4 og Gran Turismo Sport selger jo så dårlig...haha! GT Sport solgte 3 ganger så mange kopier en Forza 7 under lanserings uka. Så er ikke rart Sony er ute å fisker etter mer salg...

Merke lojalister er morsomme! :D

Har desverre ikke en hylle med Sony konsoller Larzen ;) på gutte rommet ..så er litt mere unbiast

 

 

Hehe, en merkelojalist som ikke skiller på forskjellen mellom å like noe å være lojal til et produkt. Klassisk! 

 

Men ja jeg har PlayStation 1,2,3 og Pro. Men jeg har også...Dreamcast,Atari2600,Xbox360,N64,NES,NES Classic Mini,SNES Classic Mini og Nintendo Switch. Planen er også å skaffe en original Xbox.Snart blir Xbox One X levert på døra. Og så har jeg selvfølgelig en forholdsvis kraftig spill PC.

 

Du forstår...det er hva som skiller en merkelojalist og en som meg. Når det kommer til gutterommet så er jeg "guilty as charged". Er ikke alle med denne hobbyen med familie som det passer seg for å ha lekene sine i stua. 

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...