Gå til innhold

Hva får jeg for denne PC'n?


Anbefalte innlegg

Hva kan jeg få for denne? (har tenkt til å sette oppslag på Rema, og vil ikke være ikke så altfor gavmild med ukjente kjøpere).

 

Compaq Presario 5060

  • K6-2 400MHz (4x100MHz FSB)
  • 128MB PC100 SDram
  • 4GB Quantum bigfoot harddisk
  • 8x CD-rom
  • Innebygd 4MB grafikk, lyd, nettverk, USB, mus etc.
  • Compaq MV700 skjerm med mic 17" 1024x768@85Hz klart og fint bilde
  • Compaq tastatur med noen lyd-knapper
  • Et bittelite og veldig søtt kabinett (ca Micro-ATX størrelse)

Må få legge til at det SER veldig pent og flott ut. Skikkelig jente-PC :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men du får mer glede av å ha den selv/gi den til noen du kjenner som trenger enn de få 100-lappene du tjener på den. Ville ikke gitt mer enn 100,- og da bare hvis jeg trengte en server og hadde pengene i lomma uten å vite hva jeg skulle brukt de til

 

Forresten, kjøper'n for 100 jeg. Har tilfeldigvis litt lommerusk :)

 

greit, med skjerm er den vel verd litt mer. Legger og til at jeg fikk en maskin med tilsvarende ytelse her om dagen. Eieren hadde ikke klart å kvitte seg med den (grunnen til at jeg vil ha den er fordi jeg driver med avansert nettverksforskning :) )

Endret av enden
Lenke til kommentar

Du kan sikkert få 2,5k for den, men er vel litt på kanten pris. Tviler dog sterkt på at du ikke skal få til den prisen. De som kjøper slike pcer bryr seg ikke om ytelse, men at de får alt de trenger til en billig penge. Flott arbeidsmaskin, klargjort med Windows 2000 og Office XP. Hvis den har nettverksport skriver du selvsagt: Klargjort for internett. Svært lite kabinett, og stor 17 tommer skjerm medfølger. Høytalere er også inkludert i pakken. Her har du alt du trenger for å få en billig arbeidsmaskin, men som også passer ypperlig til internett og avspilling av film og musikk.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg noe mellom dere to sine svar.. Vil ikke gi den bort men heller ikke lure noen trill rundt. Tror jeg skal kopiere og lime inn noe av det It's me sa på oppslaget :-) Men tror jeg dropper det om at den passer yppelig til avspilling film. Har ikke prøvddet ennå, men tviler egentlig på at det går fritt for hakking. Særlig på DivX/XviD-kodede filmer.

 

Jeg kan jo prøve med 1500 kr og et stort fint bilde. Kanskje noen slår til? Hvis ikke er det jo bare å prøve igjen med en lavere pris. Har ikke bruk for den selv så jeg håper den går ut for en billig penge snart. Trenger penger til julegaver, drikke og taxi i jula.

Lenke til kommentar

Det skal gå å dekode divx på den. Med et lite nødskrik. Det er egentlig en ypperlig mediastasjon for de som velger et lettdrevent os. Selvfølgelig er den verd litt mer enn de 100,- jeg tilbød, men jeg ville personlig ikke gitt over 1000,- for den

Det er en fin qxl-maskin hvis den er "klargjort for bredbånd"

Har du et bilde av utseende eller? Ble litt nyskjerrig og orger ikke lete etter den hos compaq

 

signarur: hvis dere skal hive en sånn cpu eller bedre så send meg en pm da ;)

 

retter meg selv litt: ville ikke gitt så mye som 1000,- heller med mindre jeg var stinn, og da hadde jeg kjøpt ny barebone :p

Endret av enden
Lenke til kommentar

Du får forresten mest morro for pengene ved å si at du gir den til vedkommende som har best grunnlag for å få den av oss på forumet.

Det pleier å være gøyal lesing. Ofte kommer det veldig gode grunnlag. Som da trn100 ga bort masse utstyr til noen som mekker maskiner til vanskeligstilte barn elns

Lenke til kommentar

Har ikke noe sted å legge ut bilde nå. (har ikke giddet å fikse den home.no greia) Compaq har jo så trege og tungvindte websider at jeg ikke finner noe fornuftig bilde der heller.

 

Har du sett reklamen for en eller annen nettbank der en fyr putter regninga inn i CD-rom'en ? Sånn ser den ut, bare mindre og dermed søtere ut. Mus, tastatur og skjerm er helt likt.

Lenke til kommentar

Ja den er ganske søt, en venn hadde en sånn for en stund siden.

Et kjapt google søk:

http://www.jyro.mcmail.com/presario3.htm

 

Tipper den du har er lik ja. Men ikkje innmaten.

 

Du klarer vel kanskje å få 1000 kr for den drsom du finner den rette kjøperen.

 

Den har sikkert en slik verdi for noen, den kan brukes til teksbehandling og på internett.

 

Dersom du ikkje får solgt den kan eg ta den for noen hundre kroner, dersom du befinner deg i Bergens-området.. Trenger alltids en router boks. Men eg vil ikkje ha skjermen... ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...