Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei har en derbi gpr 2011 og har følgende oppsett

-airsal t6 maxima

-dellorto 21mm forgasser

-leo vince x figth uten plomben

-14-53 dreving

-Doppler veiv

 

får 114 km/t med dette oppsettet men får null kick på dette oppsettet så jeg skal bytte til dette her.

 

-malossi mhr team med 50mm borring.

-leo vince x fight uten plombe.

-delorto 21 eller 24 med mer forgasser.

-14-53 dreving

-mk mrd carbon clutch

- polini evolution reed

-Doppler veiv

 

vill det være verdt å bytte

Endret av Burgah.boy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, bytte sylinder, ny reed, større forgasser og sterkere clutch.

 

Ja, du bør få mer effekt. I dag har du rundt 18-20? En mer ekstrem sylinder, med større forgasser(24mm) vil gi deg 22-24 hk. Sterkere clutch er nok nødvendig, så der har du rett. Reedventil kan være lurt når vi snakker om denne type effekt. 

 

Prisen blir vel rundt 6000 for alle delene? Du kan kanskje selge det gamle for 1000 kr, så da er du rundt regnet 4-5000 i minus. Du får altså ca 4 hk for 4000 kr. 1000 kr per hk. Du bestemmer. 

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Her helt enig at det er veldig dyr for så lite hk men målet er å komme opp i 140km/t. Men er det noen som har noe erfaring med denne sylinderen?

Endret av Burgah.boy
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...