Gå til innhold

Spille Blu-ray på nettbrett?


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på om det finnes noen app jeg kan installere på Android nettbrett som lar meg spille bluray disker fra ekstern Blu-ray leser som kobles til med USB OTG kabel. Disken spinner opp men får ikke opp noen film.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Mulig at Androidversjonen av VLC ikke støtter bluray-filer. Kan også være at dersom nettbrettet ikke har full HD oppløsning at en film i full HD ikke lar seg spille av.

 

Bare brainstormer her.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Har prøvd på mobil med 1080p også.

 

REDIGERT: Det eneste jeg finner på nett er at man rådes til å bruke flere timer per film og rippe filmene. :(

 

Det er ikke bare utrolig tidkrevende, men også ulovlig.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Har prøvd på mobil med 1080p også.

REDIGERT: Det eneste jeg finner på nett er at man rådes til å bruke flere timer per film og rippe filmene. :(

Det er ikke bare utrolig tidkrevende, men også ulovlig.

Sikker på at d3t er ulovlig? Kalles backup

På de nye filmene jeg kjøper har de lagt til ripping som ulovlig på den standard advarselen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Har prøvd på mobil med 1080p også.

REDIGERT: Det eneste jeg finner på nett er at man rådes til å bruke flere timer per film og rippe filmene. :(

Det er ikke bare utrolig tidkrevende, men også ulovlig.

Sikker på at d3t er ulovlig? Kalles backup

På de nye filmene jeg kjøper har de lagt til ripping som ulovlig på den standard advarselen.

 

 

Bare fordi selskapet som lager filmen sier at det er ulovlig, så betyr ikke det at det faktisk er ulovlig i Norge. I Norge er det norsk lov som gjelder, ikke hva Paramount skulle mene om det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Ok, men er rimelig sikker på det aldri har vært lovlig i Norge uansett hva jeg har trodd før. Vi lever under napoleonske lover, det betyr at bare fordi det ikke står i loven at det er ulovlig betyr ikke det at det er tillatt. Det er akkurat som i USA, hvis man irriterer embedsverket så blir man rævkjørt ordentlig for småpiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...