Gå til innhold

TEST: LG V30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du blir neppe skuffa! Har lest mange reviews og jeg satt en periode og ventet på at denne skulle slippes. En ting noen folk har tatt fram som "negativ" er den lave vekten, det kan virke som at den er laget av plast pga. vekten, så får man selv heller bli vant til at den er lett - noe jeg syns høres fint ut selv. Alt i alt roses telefonen mye, men det ble dessverre for sent for min del. Hadde sltt til hvis den hadde kommet rundt lansering. 

Lenke til kommentar

Har du bare hatt Googles leketøy før vil overgangen være relativt stor uansett. LG og Huawei blir vel sett på som de verste på å endre følelsen av ren Android. Jeg gikk fra Samsung til Huawei og merket ikke store forskjellen, så regner med at Samsung er ganske ille på dette også. 

 

På den andre siden så er telefonen så rå for tiden at jeg tror ikke du merker forskjell i fart og "smoothness", det blir litt mer hva man er vant til. LG har vel sagt at den skal bli oppdatert rimelig kjapt til 8.0 (håper de mener 8.1 når de først gjør det!), så tror det order seg også. Har tidligere bare hatt 32GB, så alt over det er win for min de (de 128 på min nye virker helt ekstremt!). 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Nå har prisen blitt endret til 9000... Men, går utifra at jeg får det som står i ordrebekreftelsen...

Ble overraska sjølv når eg fekk prisvarsling til bare 7490,- på elkjøp/lefdal. grattis med å gjere eit fantastisk kjøp. Kommer garantert til å kjøpe denne rett over nyåret. Uansett godt å slippe gråimporten:D

Lenke til kommentar

Har hatt v30+ etpar uker nå, og er meget fornøyd. Kommer fra s8, og merker at ikke programvare er like gjennomført, skjermen er ikke heller like skarp som s8. Men formatet på skjermen liker jeg mye bedre. Bredere skjerm uten den voldsomme "edgen". Batteritiden er den beste jeg har opplevd på noen telefon så langt. (5t SOT)

Hvis dere bruker snapchat må dere forberede dere på å bli skuffet.. Bildene blir grumsete og ute av fokus både front - og bakkamera. Håper snapchat fikser dette!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk også V30+. For en telefon! Fantastisk skjerm at jeg ikke skjønner hva folk klager på der. Ikke så oversaturated farger som hos Samsung. Rask nok for min del. Veldig god samtale kvalitet, milevis fra Meizu Pro5 i hvertfall. Quad DAC funger veldig bra dog irriterende at den kan ikke slås på med minst telefon er koblet en høyttaler eller hodetelefoner er satt i. På V20 kunne Quad dac slås alltid på. Liker heller ikke så godt at volum knapper er på venstre siden. Fingeravtrykk er vannvittig rask og det tar ikke langt tid å venne seg til at den er bak.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei.

 

Jeg vurderer å kjøpe en V30, men jeg leser mye rart om skjermen. Blant annet skrives det at den er ujevn og dårlig balansert når det kommer til farger og slikt. 

 

Jeg har faktisk en G6 nå som fungerer veldig bra og som har en av de bedre LCD skjermene jeg har vært borti. 

 

Er det et stort poeng å bytte? 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har funnet en god skjermbeskytter til denne? Har prøvd 4 forskjellige - tre rimelige fra ebay pluss den jeg linker til under. To av de dekket ikke hele skjermen (dvs. ikke den buete delen på sidene). De to andre gjorde at skjermen ga plagsomt mye refleksjoner og ble mindre sensitiv, deriblandt denne: www.mytrendyphone.no/shop/lg-v30-4smarts-buet-glass-skjermbeskytter-223785p.html

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å drive opp noe som helst til telefonen. Jeg bestilte både deksel og glass på Amazon UK. Deksel var bra. Skjermbeskytter fetter ekstremt, men det dekker hele skjermen, og det skaper ikke refleksjoner.  

 

https://www.amazon.co.uk/dp/B075D24CJP/ref=pe_3187911_189395841_TE_3p_dp_1

 

https://www.amazon.co.uk/dp/B074WBBB9R/ref=pe_3187911_185740111_TE_item

 

Det kan nok være lurt å vente litt. Mer vil dukke opp på markedet etter hvert. 

Endret av MrTEKK
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...