Gå til innhold

TEST: LG V30


Anbefalte innlegg

 

De vil visst ikke selge den... Bestilt 2 ganger og fått dette svaret: 

"Ettersom denne trasaksjonen vises som tilbakeholdt hos oss må vi dessverre la handelen gå tilbake:

Om du stadig vil ha varen kan du kan prøve å bestille igjen på vår side eller evt. overføre pengene til vår konto.

Beklager uleiligheten."

Det er feil hos dem, sier de, men det er rettet opp nå... Nei, det er det ikke.

Men kanskje like greit det. Ikke første gang jeg har hatt problemer med å kjøpe mobil fra dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Men hva er det som gjør denne bedre enn f.eks S8? Ja, jeg ser at vidvinkelkameraet kan være et pluss, men ellers er de to veldig like. Jeg tør påstå at S8 sannsynligvis har bedre kamera.

Lenke til kommentar

 

De vil visst ikke selge den... Bestilt 2 ganger og fått dette svaret:

"Ettersom denne trasaksjonen vises som tilbakeholdt hos oss må vi dessverre la handelen gå tilbake:

Om du stadig vil ha varen kan du kan prøve å bestille igjen på vår side eller evt. overføre pengene til vår konto.

Beklager uleiligheten."

Det er feil hos dem, sier de, men det er rettet opp nå... Nei, det er det ikke.

Men kanskje like greit det. Ikke første gang jeg har hatt problemer med å kjøpe mobil fra dem.

Nøyaktig samme skjedde meg.... Utrolig irriterende! Har hendt meg også tidligere med Mtp. Men kun på større beløp.

Men nå er tlf her?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en V30 på Green Friday tilbud i helgen, men CDON ser ut til å ha blitt svært dårlige på service siden sist jeg brukte de. Fikk leveringsbekreftelse på Tirsdag, men den har enda ikke blitt sendt! Hadde håpet jeg kunne få brukt den litt i helgen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har hatt V30 en god stund nå og jeg er veldig fornøyd med den. DAC forsterkeren gjør underverker med musikken. Særlig om jeg bruker store hodetelefoner. I tillegg blir resultatet veldig bra når jeg filmer med Cine Video funksjonen. Summer Blockbuster filteret er veldig pent. Det er godt mulig andre mobilkameraer tar bedre bilder, men for meg er vidvinkelen gull. Den gjør det mulig å komponere bilder som rett og slett er umulig på alle andre telefoner. Det å kunne veksle mellom to linser er rett og slett en gave. Jeg har heller ikke sett tegn til skjermproblemene som har blitt påpekt flere steder. Min skjerm er jevn uten misfarging eller lyse streker. Skjermen blir litt blåere om jeg ikke ser rett på den uten at det skaper problemer. Det er noe man godt kan påpeke i en kritikk, men ikke noe som forringer opplevelsen av verken video eller bilder. Det siste året har jeg hatt en HTC 10, en LG G5 og nå en V30. V30 er helt klart den beste … Når det er sagt har også min V30 vært litt mindre stabil etter Oreo oppdatering.   

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...