Gå til innhold

Erfaring med Hotwire hotel booking ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har benyttet seg av Hotwire hotellbooking og som har fått gode hotell til gode priser ?  Litt spent det å ikke vite hvilket hotell du får  før du faktisk har betalt, men det er kanskje vel verdt å ta sjansen ? Noen med erfaringer å dele med seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt det en gang i San Francisco da det var ikke så vanskelig å ha en viss peiling på hotellene som det kunne være man fikk. I endel andre byer jeg skulle til var områdeinndelingen så stor at jeg ikke tok sjansen.

Vi endte opp med å ca 50% rabatt på et Hilton-hotell kontra hva det kostet på andre søkemotorer.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Har brukt hotwire.com på massevis av USA-ferier. Stort sett fornøyd med pris, selv om jeg av og til finner samme hotell hotels.com til bedre pris etter å ha bestilt, er vel gjennomsnittlig besparelse for meg ca 30-40 %. Beskrivelse stemmer ganske bra, se spesielt på % som er fornøyd med stedet.

Skrevet (endret)

Har brukt det i London en gang. God pris men ikke det beste hotellet. (På den tiden fantes det fora hvor folk fant ut hvilke hoteller som ble tilbudt, så jeg visste hva jeg tok og har altså ikke prøvd på et luksushotell).

Endret av Sexylubb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...