Gå til innhold

Bruk av AutoHotkey på jobb-PCen


Anbefalte innlegg

På jobb treng eg småscript og macroar som gjer det enklare og raskare å jobba.

På heime-PCen brukar eg PhraseExpress Freeware for "Personal use only", og den funker ganske bra.

Men når arbeidsgjevaren min ikkje vil ut med $49.95 for 1 års lisens, ser eg etter alternativer.

 

AutoHotkey utpeikar seg som eit godt alternativ, men...

 

post-202788-0-56403700-1506410814_thumb.png

 

https://www.virustotal.com/#/file/64d391b2e42b022d5adc1bb5b342f5b631e347cce1bbe027945a6f0a6a664af2/detection

 

Kan eg stola på at programmet ikkje inneheld virus eller uønska kode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si Autohotkey er til å stole på, det er dog et program som ofte tas av anti-hack i spill, mange bruker autohotkey for å scripte seg fordeler, kanskje det er grunnen til at det tas i noen sjekker? Det samme skjer med cracks og lignende til spill, der er det også mye false-positives som bruner vannet.

 

Pass på å laste det ned fra den riktige siden http://ahkscript.org/ 

 

Om du ikke liker autohotkey kan du teste AutoIT https://www.autoitscript.com/site/autoit

Lenke til kommentar

Hei.

Litt off topic, kan jeg spørre hva du skal bruke autohotkey til? Alltid gøy å høre hva slikt brukes til, kanskje jeg kan også bruke slikt i min jobb.

 

Godt (og relevant) spørsmål!

Her er noko:

  • Signaturar og tekstar som ofte blir repetert (som TextExpander).
  • Kommandoar via CLI/Terminal som er lange og kanskje vanskeleg å hugsa
  • Web-baserte verktøy der ein må fylla ut noko i eit felt, trykka tab to gongar og så skriva inn telefonnummer, for så å trykka tab fira gongar til og enter-tast. Perfekt å effektivisera sånt via "makro". I alle fall når du gjer dette meir enn 20 gongar per dag. Då blir du lei av å skriva.
  • Styra ting som lyd opp, neste låt, pause, når du har eit klikke-klakke-tastatur utan medietastar

 

Når løysinga fungerer godt, og ein stolar på den, ser eg for meg å testa ut litt avansert bruk, også.

Laga makroar eller skript som hentar ut verdiar i eit felt, går over i Excel og limar inn, flyttar markøren til neste felt, går tilbake og hentar verdien frå neste i lista, osb...

 

Kanskje det fins diskusjonstrådar her der folk diskuterer kva dei har brukar AHK (eller tilsvarande) til?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bruksområde 1:

Visma timeskriving. Perfekt for automatisk innlogging. For de som har vært borti dokumentsenteret har jeg laget en liten kodesnutt som muliggjør Alt+Tab for å veksle mellom faner (overstyrer musepeker).

 

Bruksområde 2:

Backup av filer. Sørger for at excel-lister som ofte endres lagres backup hver gang fila åpnes (dersom den er endret siden forrige gang).

 

Lenken til HalfPotato funker ikke. Selv foretrekker jeg Notepad2-mod til redigering av ahk filer. Notepad++ har jeg sluttet å bruke pga den sliter med kombinasjon apostroff/prosenttegn.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Lenken funker ikke da forumet automatisk legger en "/" på slutten av URL'en - Fjerner du den siste "/" kommer du til rett side på Github

 

Lenken til HalfPotato funker ikke. Selv foretrekker jeg Notepad2-mod til redigering av ahk filer. Notepad++ har jeg sluttet å bruke pga den sliter med kombinasjon apostroff/prosenttegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...