Gå til innhold

Walking dead


Anbefalte innlegg

Walking dead sesong 8 begynner snart, og vi har fulgt serien på kanalen fox, som har inngått i vårt Get-abonnement.

 

Nå har vi ikke Get lenger, ikke kanaler heller forsåvidt.. vi streamer kun Netflix og hbo, i tillegg til NRK og sumo.

Hvor skal vi få sett Walking dead nå? Lovlig vel og merke. Jeg vet at det finnes mange "ulovlige" sider man kan se serier, men disse er ikke jeg interessert i. Kan man dels kjøpe en og en episode noen steder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walking dead sesong 8 begynner snart, og vi har fulgt serien på kanalen fox, som har inngått i vårt Get-abonnement.

Nå har vi ikke Get lenger, ikke kanaler heller forsåvidt.. vi streamer kun Netflix og hbo, i tillegg til NRK og sumo.

Hvor skal vi få sett Walking dead nå? Lovlig vel og merke. Jeg vet at det finnes mange "ulovlige" sider man kan se serier, men disse er ikke jeg interessert i. Kan man dels kjøpe en og en episode noen steder?

Kan kjøpe apple tv og lage US itunes account og betale med gavekort fra ebay du får på mail. Da kan du kjøpe sesonger og filmer og leie filmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...