Gå til innhold

Nytt kabinett.Er Thermaltake tingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jg har lyst på et nytt kabinett med gode kjøleløsninger.

 

jg har kikket på thermaltake for det er kult og har en bra kjøleløsning!

 

2000kr max med psu! :cool:

 

http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

 

hvem av dem er best?

 

eller har dere noen andre alternativer/merker? ;)

Jeg har akkurat kjøpt meg ett AOpen H600B for 2mnd siden,men jeg har lyst på ett Midi Tower med god plass pga vannkjøling skal inn. :thumbup: Synes TT sine er fete,særlig dette. Men hvis dere har noen andre som er bra med vannkjøling så skrik ut.. :scared: Prisen er max 2K. Bruke det ikke til LAN så det kan godt være Full Tower oxo,bare det ooooser kvalitet. :devil:

Lenke til kommentar

Hvis noen skal ha Tt så kjøp V2000A! Det er det største og beste etter min mening. Ta i alle fall en titt.

 

Men jeg er enig med noen i at hvis man først skal bruke så mye penger på kabinett så hvorfor ikke kjøpe Lian Li? De har en del bedre standard. F.eks et støydempet?

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070A

 

http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/pc73sl/pc73sl.jpg

Lenke til kommentar
Skal mekke ny FET pc nå.

Bestilte TT V2000A, det var absolut det beste valget for meg.

Har Firewire, USB og lyd tilkoblinger i toppen, samt 7 vifter og viftestyring foran. :w00t:

Tror mine to røde katoder vil matche TT kabinettet perfekt!!!

Aaah. Nydelig dah. Jeg siklet også lenge på det kabinettet. Helt til jeg fant ut at Lian Li virket bedre. Så da var det bare å begynne spare igjen..:(

 

Kunne du gitt beskjed her når du får det? Kanskje lagt ut noen bilder siden de i testen her på ok.no sier at kabinettet ikke får vist sitt verdige utseende i bildene (mener det var her jeg leste det). Tror nok du blir fornøyd med det kjøpet :yes:

God plass i det tenker jeg?

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å bestille TT oxo,men jeg må ha ett svart kabinett.Hvilke av det sorte er best?

 

TT VM3000A Skull

 

eller

 

Xaser III V3000A

 

eller

 

Xaser V1000A

 

Tenkte å kjøpe med denne strømforsyningen oxo,er den bra? Eller burde jeg heller bruke min Fortron Source 350watt , jeg trenger ikke mer enn 350watt men er ikke vondt med litt for mye heller. ;)

 

:thumbs:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å bestille TT oxo,men jeg må ha ett svart kabinett.Hvilke av det sorte er best?

 

TT VM3000A Skull

 

eller

 

Xaser III V3000A

 

eller

 

Xaser V1000A

 

Tenkte å kjøpe med  denne strømforsyningen oxo,er den bra?  Eller burde jeg heller bruke min Fortron Source 350watt , jeg trenger ikke mer enn 350watt men er ikke vondt med litt for mye heller. ;) 

 

:thumbs:

Vurderer samme kabinett mot lian li... :D '

 

Men jeg ville nok gått for v2000a av de der...

 

-Skull syns jeg ser best ut...(uten om den UFATTELIG stygge "skull-logoen" i fronten

 

-v2000a er aluminium ! :w00t: v1000a og skull er IKKE aluminium vel å merke

 

-Størst plass i 1000 og 2000

 

-7 vifter i 1000 og 2000! :scared::dribble::w00t:

 

-Skull har brett til hk, det har ikke de andre :(

 

EDIT: fant bra bilde av v2000a + en test på tom's hardware:thumbup:

Endret av So
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å bestille TT oxo,men jeg må ha ett svart kabinett.Hvilke av det sorte er best?

 

TT VM3000A Skull

 

eller

 

Xaser III V3000A

 

eller

 

Xaser V1000A

 

Tenkte å kjøpe med denne strømforsyningen oxo,er den bra? Eller burde jeg heller bruke min Fortron Source 350watt , jeg trenger ikke mer enn 350watt men er ikke vondt med litt for mye heller. ;)

 

:thumbs:

Du kan godt forklare hvorfor du absolutt må ha svart kabinett. Hvis du ikke skal overklokke, og ikke trenger mer enn 350W så kjøper du selvsagt ikke ny psu. Med mindre du driter penger da.. Da er det bare å peise på ;)

Lenke til kommentar
Har Tt selv. Det er veldig bra kabinett. De har muligens litt dårlig potensiale for vidre modding :wallbash:

 

Men de er veldig tøffe og har god kjøling og derfor tror jeg nok ikke det blir noe dårlig valg å kjøpe thermaltake. :mrgreen:

TT 2000A som jeg har har ikke god kjøling tatt i betrakting at det er mulighet til 7 vifter (de som følger med er nærmest lydløse, men det er like bra kjøling hvis du blåser litt inn i det nå og da!) Jeg hadde chiftec dragon medium før med 4 vifter og det kjølte mye bedre selv om det er de samme viftene! vifteplassene på siden og i front kunne de spart seg for siden det nesten ikke kommer luft gjennom de fastmonterte viftegrillene :thumbdown:. Men når dette er sagt så er nå TT kabinettene noe av det råeste som kan få kjøpt utseendemessigt :thumbs:

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å bestille TT oxo,men jeg må ha ett svart kabinett.Hvilke av det sorte er best?

 

TT VM3000A Skull

 

eller

 

Xaser III V3000A

 

eller

 

Xaser V1000A

 

Tenkte å kjøpe med denne strømforsyningen oxo,er den bra? Eller burde jeg heller bruke min Fortron Source 350watt , jeg trenger ikke mer enn 350watt men er ikke vondt med litt for mye heller. ;)

 

:thumbs:

Jeg hadde ville valgt en av 3000!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...