Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali ADSL


Anbefalte innlegg

Har nå hatt Tiscali ADSL 704/128 siden 26 oktober.

Og ja, det jo litt billigere enn andre leverandører de men det gjelder jo hvis du er så heldig at du greier å koble deg opp mot nettet da. :angry:

Noen flere som deler samme erfaring som meg? Når jeg ringer dem må jeg sitte opp til 2 timer i kø for å komme frem til en kundebehandler også :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Absolutt ingen problemer med tiscali!, har ikke hatt nede tid siden jeg fikk det og målt hos itavisen ligger jeg rundt 720-730 i nedlasting..

ikke styr unna pga du sitter lenge i kø.. det er en av mest stabile som finnes nå per dags dato.. tiscali, NGT og chello (chello er kun om du bor i oslo kun da er det stabilt som fan)

jeg ville anbefalt NGT heller.. billigst or hold til speed..

Lenke til kommentar

Tiscali er ikke mye stabilt,hadde du lest litt mer på forumet her så hadde du sett hva den generelle erfaringen med tiscali er...De sliter også for tiden med kapasitets problemer mottok mail fra dem om dette da jeg spurte om noe helt annet.dessuten kundeservicen deres er totalt ubrukelig,inge skjønner noe og de bruker 3-4 uker pr mail,og tlf må man sitte i en evighet,for så og få snakke med en som ikke har peiling på hva han snakker om...

 

Mailen jeg mottok

-----------------------------------------------------------------------------------------

Denne e-posten sendes til kunder som har tatt kontakt med oss

vedrørende deres ADSL-linje.

 

På grunn av en vesentlig større kundevekst enn forventet har vi den

siste tiden hatt en utfordring med kapasitet, dette gjelder især på

Østlandet. Dette har dessverre ført til at endel av våre kunder har

fått en forsinket leveranse. Vi har iverksatt tiltak slik at store

deler av våre utfordringer nå løst, og resten forventes løst i løpet av

førstkommende helg.

 

Det er desverre fortsatt noen kunder som mangler installasjonsdato.

Dette jobber vi sterkt med å løse. Informasjon om installasjonsdato vil

bli sendt når vi får bekreftet dato.

 

Tiscali vil med dette også informere om at vi den 15. desember

ferdigstiller en større oppgradering av vår linjekapasitet nord for

Trondheim.

 

Om dette ikke gir deg svar på dine spørsmål så ber vi deg svare på

denne e-posten og beskrive ditt problemet. Vi vil da gjøre vårt

ytterste for å løse det.

 

Med vennlig hilsen

 

Tiscali AS

Lenke til kommentar

Får håpe at det hjelper da , de ble en skikkelig nedtur å skifte fra Catch SDSL 1mb til Tiscali 740/128 . og var på grunn av altfor høy mnd pris . Anyway som sagt jeg håper da inderlig at kapasitetn og ping tiden går ned til litt mere normalt . Er fra Bodø .. Kanskje jeg skulle flytte til Sulis der blir dem tilbud 10mb linjer .. ja 10mb kanskje 500 innbygere der, fankens folk ..

Lenke til kommentar
Tiscali er relativt stabilt hos meg, men jeg har ikke i nærheten av den hastigheten jeg er lovet, ikke svarer de på mail, og det er håpløst å få hjelp over telefon.

 

Sendte dem en mail i gåt kveld og klaget på hastigheten, fikk svar i dag kl 9:30 der de sa de skulle undersøke linjen min. Hastigheten akkurat nå er bra, men man får jo se. Rask respons iallefall, og det var ikke auto-reply....

 

Tiscali er ikke mye stabilt,hadde du lest litt mer på forumet her så hadde du sett hva den generelle erfaringen med tiscali er...De sliter også for tiden med kapasitets problemer mottok mail fra dem om dette da jeg spurte om noe helt annet.dessuten kundeservicen deres er totalt ubrukelig,inge skjønner noe og de bruker 3-4 uker pr mail,og tlf må man sitte i en evighet,for så og få snakke med en som ikke har peiling på hva han snakker om...

 

 

Tror alle ISPene har problemer med kapasiteten for tiden

Den nye trenden nå er visst å klage på NGT.....

Lenke til kommentar

Fy ****, har lyst til å si mye stygt om tiscali nå, men får vel styre meg litt. Greit nok at farten ikke altid er på topp, men hadde det bare verdt som så så skulle jeg ikke klaga så veldig, så dårlig er den ikke. Men det har seg sånn (har vedt spesielt sånn den siste måneden) at plutserlig finner den ut at den skal slutte å funke en 5minutters tid eller lenger (opp mot 1time noen ganger). Det er sinnsykt irriterende. Når jeg sitter å surfer/laster ned noe o.l. så er det rimelig kjedelig når det skjer flere ganger om dagen. Feks nå når jeg hadde lest mellom innleggene i denne tråden så måtte jeg vente 5min før jeg kunne svare pga. at det slutta å funke. Gleder meg virkerlig til den bindingstiden er ute. Da blir det NGT eller Bluecom, iallefall ikke Tiscali. Det var bra helt fram til for et par mnd siden men så har det blitt dårlig, var veldig fornøyd før, men nå er jeg så ufornøyd som man kan få blitt. det er også så godt som umulig å få tak i dem på telefon...........

Lenke til kommentar
Får håpe at det hjelper da , de ble en skikkelig nedtur å skifte fra Catch SDSL 1mb til Tiscali 740/128 . og var på grunn av altfor høy mnd pris . Anyway som sagt jeg håper da inderlig at kapasitetn og ping tiden går ned til litt mere normalt . Er fra Bodø .. Kanskje jeg skulle flytte til Sulis der blir dem tilbud 10mb linjer .. ja 10mb kanskje 500 innbygere der, fankens folk ..

LOL seriøst... du må være rar.. hadde jeg først hatt sjangs på CATCH , hadde jeg aldri gått til Tiscali... Er du ikke klar over at catch ikke bare har sdsl ?

 

CatchSpeed bredbånd Hastighet Mulighet for

fast IP-adr. Fri bruk Etabl 1 år mnd 2 år mnd

ADSL Internet Access Privat 850/384 kbps Ja Ja 995 549 499 Mer info

ADSL Internet Access Privat 1300/384 kbps Ja Ja 0 699 643 Mer info

ADSL Internet Access Privat 1700/512 kbps Ja Ja 0 849 781 Mer info

ADSL Internet Access Privat 2100/512 kbps Ja Ja 0 999 919 Mer info

 

 

Greit nok, catch er litt dyre, men ****** så stabile.. ville nok heller betalt 643kr mnd for en 1300/384 kbps linje enn søppel linja til Tiscali :thumbs:

 

(ja jeg er tidligere kunde hos ticali og ALDRI MER) :thumbdown:

Lenke til kommentar
Får håpe at det hjelper da , de ble en skikkelig nedtur å skifte fra Catch SDSL 1mb til Tiscali 740/128 . og var på grunn av altfor høy mnd pris . Anyway som sagt jeg håper da inderlig at kapasitetn og ping tiden går ned til litt mere normalt . Er fra Bodø .. Kanskje jeg skulle flytte til Sulis der blir dem tilbud 10mb linjer .. ja 10mb kanskje 500 innbygere der, fankens folk ..

LOL seriøst... du må være rar.. hadde jeg først hatt sjangs på CATCH , hadde jeg aldri gått til Tiscali... Er du ikke klar over at catch ikke bare har sdsl ?

 

CatchSpeed bredbånd Hastighet Mulighet for

fast IP-adr. Fri bruk Etabl 1 år mnd 2 år mnd

ADSL Internet Access Privat 850/384 kbps Ja Ja 995 549 499 Mer info

ADSL Internet Access Privat 1300/384 kbps Ja Ja 0 699 643 Mer info

ADSL Internet Access Privat 1700/512 kbps Ja Ja 0 849 781 Mer info

ADSL Internet Access Privat 2100/512 kbps Ja Ja 0 999 919 Mer info

 

 

Greit nok, catch er litt dyre, men ****** så stabile.. ville nok heller betalt 643kr mnd for en 1300/384 kbps linje enn søppel linja til Tiscali :thumbs:

 

(ja jeg er tidligere kunde hos ticali og ALDRI MER) :thumbdown:

Det ble bare sånn desverre , hadde jeg bare hatt hjerne til å sjekke opp med CATCH angående andre linjer så hadde jeg så klart sittet med ASDL fra dem. Men shit happens , skal fort som F**** skifte hvis ikke linja til Tiscali blir gjort noe med. Betaler ikke 5 øre får noe som virker bare når det selv vil. Liker dårlig den aggresive markedføringen deres selg selg selg , Men når du skal ha hjelp så er det nr 20 i køen nr 20 i køen 10min etterpå nr 19 i køen .. Ekke artig å være Tiscal kunde nå ..

Lenke til kommentar

jeg har også hatt noen drift stop men jeg har heller aldri tenkt noe særlig på det alt går sin vante gang og jeg måler 100 kbit mer en det jeg egentlig er beretigheted til. på min 1 mbit linje (1.1) men jeg ble egentlig litt sur når det endelig gikk opp for meg hva egentlig pris garanti betyr. og siden adsl er ett skikkelig konkuranse utsatt marked så vil bare prisene synke. bindings tiden er heller ikke noe særlig... :no::p. og tiscali har en del å rette opp i. blaant. annet dhcp serveren deres har feil klokke \ års innstilling den kjører enda på 1970 og det kan kanskje forklare litt ingen data maskiner var vant til mer en 2200 bps modem da vet dere... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...