Gå til innhold

Huawei er historisk: Går forbi Apple i mobilsalg for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke så rart egentlig. De har jo hundre og ørten modeller. Noen av de så billige som 500 kr. 

 

Må heller ikke glemme at "statusen" ved å ha en iphone nå er helt borte. Da er det ikke rart markedsandelen deres krymper.

Helt borte er den vel ikke. Siste skrik er alltid mye dyrere hos Apple, da budsjettmodeller ikke finnes.

Lenke til kommentar

 

Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret.

Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon.

 

Kan si det samme om min P9! Folk har ikke behov for det nyeste og beste fra Samsung eller Apple lengre.

Kan si at jeg er veldig fornøyd med mate 8, kjøpt i april 2016, den er rask nok, akkurat passe stor og jeg har til dags dato enda ikke hatt noen feil på den. Et veldig godt kjøp med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret.

Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon.

 

Kan si det samme om min P9! Folk har ikke behov for det nyeste og beste fra Samsung eller Apple lengre.

Kan si at jeg er veldig fornøyd med mate 8, kjøpt i april 2016, den er rask nok, akkurat passe stor og jeg har til dags dato enda ikke hatt noen feil på den. Et veldig godt kjøp med andre ord.

Har akkurat samme erfaring med min mate 8. Strålende god telefon fremdeles, etter snart 1 1/2 års bruk... Endret av Chutikran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...