Gå til innhold

Hvis noen er interessert i fullstendig informasjon om Telenor FTTH


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har akkurat signert leveransen av fiber fra Canal Digital/Telenor og Eltel ga meg et hefte med all slags informasjon og skjermbilder fra nettverkssystemet. Det står all teknologi de har brukt også.

 

Så hvis noen er interessert i informasjon så gi meg en lyd her.

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg har akkurat signert leveransen av fiber fra Canal Digital/Telenor og Eltel ga meg et hefte med all slags informasjon og skjermbilder fra nettverkssystemet. Det står all teknologi de har brukt også.

 

Så hvis noen er interessert i informasjon så gi meg en lyd her.

 

Jeg er interessert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ser det er forskjellig på korleis overtakelse dokumenter inneholder, her har dei smurt på med masse unødvendig tekniske datablad for kabler og koblingsbokser for fiber og Telsis kursfortegnelser.

 

Er litt merkelig at det skulle komme med printscreen av Telsis kursfortegnelser, er begrenset til mindre området, men er uansett ikkje meningen for allmenheten. Dette dokumentet har ingenting for allmenheten å gjere da dei tekniske bladene er ubrukelig for ende bruker.

 

For å være ærlig ville eg bare foreslått denne topicen sletta, da dette dokumentet er ment til styret i sameie/borettslag for teknisk dok(einaste viktig er kart + samsvarserklæringen +måleprotokoll). Har ingen hensikt å legge på dette forumet, da det ikkje innholder noko teknisk info på Mediakonverter og ruter. Finner mykje av den infoen på andre forum.

 

Og må legge til en liten/svær feil. Firma navnet er feil på samsvarserklæringen, er bare Eltel N. AS det heter dei siste 2-3årene. Sønnico var merga og kjøpt opp av Eltel året derpå(for 4år sidan ca).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...