Gå til innhold

Erfaringer med mini-itx


Buddy

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterk å kjøpe et mini-itx system - For enkel surfing, DVD avspilling, MP3 avspilling og litt annet småkjafs. Så vidt jeg kan se får jeg kun tak i Via C3 med itx form facktor.

 

hovedårsak til at jeg ønsker mini-itx og ikke micro ATX er at til mini-itx får du ekstern strømforsyning (vifteløs) samt at kortet i seg selv er vifteløst, dette skulle tilsi en lydløs liten sak.

 

Vil gjerne høre om noen har erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en VIA C3 1Ghz, Nehemiah kjerne, stående som DVD/Divx PC hjemme, jeg har da den med vifte på, men jeg skal love deg at den kommer du ikke til å merke, PSU er en annen sak da den bråkte som et lite jetfly før jeg ble lei og modda den til 7V.

 

Kjører alt av filmer helt fint og har tom. brukt den som cs-server, kjørte da slack9 med 2 servere på, gikk glatt det :thumbup:

 

Spilte også CS på den, (1.5) gikk greit nok, men det var tydelig at skjermkortet svetta ganske kraftig ;)

 

Alt i alt er jeg godt fornøyd med den, det eneste du må passe på er å kjøpe en PSU du vet er stille og ikke stole på produsenten slik jeg gjorde :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...