Gå til innhold

ANMELDELSE: Mario + Rabbids Kingdom Battle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er ikke dette et dynasty warriors reskin? Hadde håpet på et mer tradisjonelt fire emblem-spill.

 

Ja, er et Dynasty Warriors-lignende spill, men vil ikke si det er "reskin". Er vel rettere å si det er i samme sjanger. :) Et "vanlig" Fire Emblem til Switch er for lengst bekreftet, men kommer tidligst neste år.

 

On-topic har jeg tatt første Mid-Boss, og så langt storkoser jeg meg. Eneste jeg savner er muligheten for å spille gamle brett om igjen, samt muligheten for litt healing nå og da. Dette ordner seg straks man får et skilltree, men det er irriterende i starten. Men selve spillet lover absolutt bra, og er ganske krevende. Vil ikke si direkte vanskelig, men ikke ren plankekjøring, akkurat. Liker det. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Forventet levering: 29.08.2017 av Mario + Rabbids Kingdom Battle, :dribble: skal legge ut bilde det blir flere bilder en et bilde   :p Schreiber

 

Fikk det i posten i dag. ;)

 

Puh, endelig et bra Switch-spill i 2017 da! Får håpe Mario+Rabbids retter opp inntrykket etter det nokså middelmådige Zelda-spillet.

 

Ble ikke akkurat imponert over Zelda selv, men 2017 har vært et bra år for meg likevel. Super Bomberman R og Splatoon 2 var rimelig bra, og ARMS er ikke så verst i korte økter. Storkoste meg med Blaster Master Zero og Shantae: Half-Geni Hero også (Risky Boots DLCen kommer for øvrig i dag) og Mario Kart 8 var andre høydare. Greit nok er ingen av dem eksklusivt til Switch, men kjekt om man ikke har dem på andre plattformer. Hadde ikke MK8 på Wii U, så å få det med bedre grafikk, bedre framerate og alle DLCen inkludert til Switch var jo morsomt nok. Ellers har vi jo Lego City Undercover, som jeg har kost meg med i mange timer på Switch'en.

 

På horisonten har vi Super Mario Odyssey om ca to måneder, og vi kan fortsatt forvente både Fire Emblem Warriors og Xenoblade Chronicles 2 i løpet av året. Så vil si 2017 har vært et bra år for Switch, alt i alt. Det kommer nok mest ann på hva slags spill man foretrekker. Vi får neppe noen rene skytespill som Call of Duty eller Far Cry på Switch, men det er det vel da heller ingen som regner med. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=227

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke dette et dynasty warriors reskin? Hadde håpet på et mer tradisjonelt fire emblem-spill.

 

Ja, er et Dynasty Warriors-lignende spill, men vil ikke si det er "reskin". Er vel rettere å si det er i samme sjanger. :) Et "vanlig" Fire Emblem til Switch er for lengst bekreftet, men kommer tidligst neste år.

 

On-topic har jeg tatt første Mid-Boss, og så langt storkoser jeg meg. Eneste jeg savner er muligheten for å spille gamle brett om igjen, samt muligheten for litt healing nå og da. Dette ordner seg straks man får et skilltree, men det er irriterende i starten. Men selve spillet lover absolutt bra, og er ganske krevende. Vil ikke si direkte vanskelig, men ikke ren plankekjøring, akkurat. Liker det. :)

Kan spille foregående brett når du har gjennomført første verden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

Puh, endelig et bra Switch-spill i 2017 da! Får håpe Mario+Rabbids retter opp inntrykket etter det nokså middelmådige Zelda-spillet.

Godt det er flere med samme oppfatning av Zelda.

 

 

Skjønner godt at spillet ikke treffer alle, men majoriteten er nok enige i at det er meget bra spill. http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

Foreløpig er det det eneste spillet jeg har på Switch, da ingen andre har fristet nevneverdig. Vurderer fortløpende Splatoon 2, men mistenker at det er kortvarig moro. Heldigvis er det flere spill som frister fremover.

 

Noen har gått rett i sarkasmefella her. Etter min mening er det fremdeles helt sinnsykt at Gamer.no har karakteren 6/10 stående for Zelda. Zelda BOTW er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt i løpet av mine 34 år som gamer. At anmelder skivebommet så innmari på den anmeldelsen og at redaktøren lot makkverket av en anmeldelse publiseres er snodig.

 

Når det er sagt er Mario+Rabbids et veldig hyggelig spill, og det er en god tid å være Nintendo fanboy. Switchen er den beste Nintendokonsollen på flere år, og rekka med kanonbra spill ser jo ikke ut til å slutte med det aller første. 

Lenke til kommentar

Skjønner godt at spillet ikke treffer alle, men majoriteten er nok enige i at det er meget bra spill. http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

Foreløpig er det det eneste spillet jeg har på Switch, da ingen andre har fristet nevneverdig. Vurderer fortløpende Splatoon 2, men mistenker at det er kortvarig moro. Heldigvis er det flere spill som frister fremover.

 

Bare så det er sagt, jeg synes Zelda er en klar 10/10 kandidat, og så langt det aller beste spillet på Switch.

Selv har jeg også kjøpt ARMS (som hele familien liker å spille innimellom), Mario Kart 8 Deluxe (battle mode gjør dette spillet som nytt), Splatoon 2 (liker du online multiplayer er det absolutt ikke kortvarig, og selv historiedelen er ~8-15 timer avhengig av hvor grundig du går til verks). 

2017 er et jubelår for Nintendo, og rett rundt hjørnet kommer Mario Odyssey... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen har gått rett i sarkasmefella her. Etter min mening er det fremdeles helt sinnsykt at Gamer.no har karakteren 6/10 stående for Zelda. Zelda BOTW er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt i løpet av mine 34 år som gamer. At anmelder skivebommet så innmari på den anmeldelsen og at redaktøren lot makkverket av en anmeldelse publiseres er snodig.

 

Når det er sagt er Mario+Rabbids et veldig hyggelig spill, og det er en god tid å være Nintendo fanboy. Switchen er den beste Nintendokonsollen på flere år, og rekka med kanonbra spill ser jo ikke ut til å slutte med det aller første. 

 

Sarkasme egner seg best muntlig eller med god hjelp av emojis og lignende som hjelpemiddel... ;)

 

At gamer "bommer" på anmeldelser er ikke noe nytt. Samtidig som en anmeldelse er subjektiv, så kan man kanskje se an litt hvem som vurderer hvilke spill. Eller kanskje la flere vurdere samme spill?

 

Likte Mario+Rabbids godt, men har ikke spilt det altfor mye. PC er og blir min foretrukne plattform, men ungene bruker Switchen en del. Blir nok både Splatoon 2 og MArio Kart 8 etterhvert, men først kommer nok Mario Odyssey.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...