Gå til innhold

-=[182]=-CoD Clan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... virker interessant

 

har spilt sof2 nå ca siden jeg fikk det i juni 2002 (eller var det mai, ihvertfall siden det kom til norge). Er ikke det meeeest skilled spillern som finnes, men presterer ganske ålreit det meste av tiden..

 

er tryout 1on1? liker ikke den måten for tryout, i og med at det er ganske sjelden i en inf kamp (jeg veit det ofte er det på slutten av hver runde i spillet) og ville selv heller foretrukket at man ble vurdert etter spilling over en lengre tid på servern deres..

 

er forresten på kanalen deres nå :)

 

har kanskje sett meg på sof2 noen ganger, jeg har ihvertfall sett 182 folk.. spiller mest dem, men blitt litt inf i det siste. Ihvertfall, Are på sof2, `a` på irc :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
hmm... virker interessant

 

har spilt sof2 nå ca siden jeg fikk det i juni 2002 (eller var det mai, ihvertfall siden det kom til norge). Er ikke det meeeest skilled spillern som finnes, men presterer ganske ålreit det meste av tiden..

 

er tryout 1on1? liker ikke den måten for tryout, i og med at det er ganske sjelden i en inf kamp (jeg veit det ofte er det på slutten av hver runde i spillet) og ville selv heller foretrukket at man ble vurdert etter spilling over en lengre tid på servern deres..

 

er forresten på kanalen deres nå :)

 

har kanskje sett meg på sof2 noen ganger, jeg har ihvertfall sett 182 folk.. spiller mest dem, men blitt litt inf i det siste. Ihvertfall, Are på sof2, `a` på irc :)

har ikke sett deg i det hele tatt på irc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...