Gå til innhold

Klokke i konfirmasjonsgave?


Anbefalte innlegg

Hei,
Vurderer klokke til sønn som skal konfirmeres. Han ønsker seg primært en digital klokke, men jeg ser at flere av smartklokkene nå har tradisjonelle urskiver.
Han svømmer (trenger strengt tatt ikke klokke da) og trener ellers helt vanlig variert.  Er nok ikke primært opptatt av pulsmåling, men jeg tror han ville like smart-klokke konseptet. Jeg har selv Polar A 360. Hva vil en 15-årig gutt like?  Jeg har foreløpig så vidt sett på Polar M600 og Garmin Forerunner 235.
Takknemlig for synspunkter.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vurdert Polar M430 også. For min del sto det mellom den og FR 235. Jeg skulle til å kjøpe M430 før jeg fikk ett tilbud på FR235 til en pris jeg ikke kunne si nei til :)

 

 

Takk for tips. Jeg må innrømme at Garmin har et penere utseende enn Polar - og det teller jo også litt.

Lenke til kommentar

Valget blir mellom en smartklokke med treningsfunksjoner eller en treningsklokke (ev. med smartfunksjoner). Personlig foretrekker jeg en treningsklokke som ser bra ut, med display som er på hele tiden, som har varslinger fra mobilen, og med bra batteritid. Garmin Fenix 3HR eller 5 er favoritter.

 

Hva er budsjettet? Fitbit har lansert en ny modell, Ionic, som har det meste og ser bra ut. Den har trolig, som alle andre Fitbit, display som ikke er aktivt hele tiden, men må vekkes for å se hva klokken er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...