Gå til innhold

HPs nye spillbærbare er laget for å kunne overklokkes og oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lag følgende bærbar og jeg tror mange flere vil ta seg råd til det, også fordi prisen ikke vil være hårreisende. Føler det blir for mange kombinasjoner som ikke gir mening, og som driver prisene opp.

 

- Intel i5/ AMD ryzern 5 CPU

- GTX 1060/ RX 580 GPU

- 256 GB SSD (1 ledig slott i tillegg)

- 16GB RAM

- Skjerm; matt, TN, 1080*1920. 15"

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg å bruke en "bærbar" til spilling..kun stasjonær maskin med ordentelig mus og tastatur er reglen så om en bærbar med de best spec's er for meg heeelt uten intresse :p

 

Tror de færreste bruker touchpad til spilling... :p

 

Gikk selv over fra stasjonær til bærbar for 4 år siden, og det har jeg ikke angret på. Kjøpte da en 17" som fortsatt fungerer bra til spill i dag. Ikke umulig det blir stasjonær igjen, men liten tvil om at bærbar har mange fordeler. Pris er dessverre ikke en av de, men mobilitet er digg. Og det er lettere å selge inn hos kona enn "jeg må dessverre legge beslag på dette rommet til spilling".

Lenke til kommentar

 

Kan ikke se for meg å bruke en "bærbar" til spilling..kun stasjonær maskin med ordentelig mus og tastatur er reglen så om en bærbar med de best spec's er for meg heeelt uten intresse :p

 

Ikke? Sitter å spiller Bf4/BF1 og World of warship i 2 k, på en omen 32 skjerm, med en acer nitro 17 jeg. funker gull, alt på full grafikk

2K (1080p) eller 2,5K (QHD)?

 

"Sometimes QHD or WQHD is referred to as 2K, with the idea that it's only half the 4K HD resolution found on high end TV sets. But the 2K name comes from the larger of the pixel measurements being aprox 2,000 pixels. Technically, the resolution standard for 2K is 2,048×1,080, meaning QHD is actually much better in resolution. QHD could even be referred to as 2.5K, but some people resists in calling these displays 2K..."

Lenke til kommentar

Lag følgende bærbar og jeg tror mange flere vil ta seg råd til det, også fordi prisen ikke vil være hårreisende. Føler det blir for mange kombinasjoner som ikke gir mening, og som driver prisene opp.

 

- Intel i5/ AMD ryzern 5 CPU

- GTX 1060/ RX 580 GPU

- 256 GB SSD (1 ledig slott i tillegg)

- 16GB RAM

- Skjerm; matt, TN, 1080*1920. 15"

 

1080x1920 ville ikke vært noe særlig.. Meb 1920x1080 derimot? Hehe. (Helst QHD/2,5K 2560x1440p egentlig)

Lenke til kommentar

Jøss, så man kan altså bytte ut både skjermkort og prosessor i denne? Er jo det som kvalifiseres som ordentlig oppgradering..

Enig. men hvor får man tak i disse delene og hva er prisen og er det lett å bytte selv lurer jeg på .

Endret av oyso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...