Gå til innhold

Ferien er over – nå er det på tide å bytte mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ICE har jeg kuttet ut. 4G-nettet deres er tregt som sirup og støtter ikke VOLTE. Resten er videresalg av tjenester fra Telia. Jeg tror ikke de har noen fremtid...

Fant ut det jeg også. Tok tilfeldige speedtester når jeg hadde Ice. Ice ga meg absolutt dårligst hastighet i forhold til Telia.

​Dobbeltsjekket og trippelsjekket hvilket nett jeg var tilkoblet før jeg tok testene, siden telefonen foretrakk Telia fremfor Ice.

​Ice har veldig lite 4G+ eller 4G++, det har Telia så det henger nok sammen med at nettet gir lavere hastighet.

 

​Ser ingen fordeler med Ice nå, bare trøbbel.  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert!

Lenke til kommentar

Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert!

Beklager. Jeg sjekker ikke sånt før konvoluttene går i søpla. Jeg bor iallfall i Fredrikstad, er nok mulig derfor forsendelsen gikk så raskt. :)

Lenke til kommentar

Og jeg skulle gjerne sjekket, men syns ikke det er så gøy å rote i den søppelbøtta per nå. Den konvolutten deler plass med nedbæsjede bleier fra kid. Lite trivelig opplevelse å rote i sånt. :p Skal prøve å huske sjekk av avsender neste gang. :) Jeg regner dog med at det er samme avsender for alle simkort som utsendes i Norge. Ser ikke for meg at det er lønnsomt å ha mange små selskaper som sender ut få batcher med simkort per år. Til det er det Norske markedet for lite. Det blir litt som Moobi, selskapet som sender ut telefoner per post (ved kjøp via operatørenes nettsider) i regi av operatørene.

Lenke til kommentar

Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert!

SIM-kortet kom i dag.

Ikke stemplet, men står adressen til Komplett Mobil nederst på brevet + N-3241 Sandefjord.  :-)

Lenke til kommentar

Jeg skal bytte fra Hello til Komplett. Men portering tar ca 10 dager. Så hvis jeg blir portert over den 3/4 september må jeg da betale full månedsavgift til Hello?

Du kan be komplett portere deg tidligere via kundeservice, men om du ikke har fått simkortet i posten før portering, blir du gående uten telefon til simkortet ankommer. Anbefaler å kontakte komplett senest 29 august for portering 31 august.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...