Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av ny gressklipper


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og dama flyttet inn i huset vi kjøpte nå for noen uker siden, klipte gresset for første gang i går, med en eldre sveveklipper, grunnet manglende vilje til å kjøpe ny klipper før jeg måtte klippe første gang. Tenkte at å prøve den en gang, for å se om det var ekstra bry var greit. Og konklusjonen er at jeg ikke skal ha noe å klippe gresset med, som går på ledning.. #Slit

 

Vi har en hage på ca 400-500 kvm, relativt jevn og fin, men busker rundt ca 50% av plenen.

 

Er det noen som har forslag til en rimelig og god klipper? Vil helst ha en med biofunksjon, da jeg har lest at det gjør plenen mer næringsrik og dermed også finere(?). Med oppsamlerfunksjon de gangene det er kjekt, typisk om vi skal ha besøk eller bruke hagen mye en periode. Vi har stor terrasse, så plena kommer ikke til å bli brukt så alt for mye de første årene, da datteren våres er 7 uker, men regner med at fra og med neste sommer så blir det jo litt mer bruk av hagen, og da er oppsammler kjekt. 

 

Vil ha en klipper med god klippebredde, selvgående er ikke et krav, da det er rett og jeg er i OK fysisk form og plenen ikke er så alt for stor.  Og helst så rimelig som mulig, da jeg vil bruke penger på andre ting, hehe.. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...