Gå til innhold

[Løst] iPad 3, oppgradere til iPad Pro 10.5"?


aklla

Anbefalte innlegg

Ettersom det er 20% på alt på power med DNB nå så tenkte jeg å kanskje oppgradere med gamle iPad 3 til den nyeste.

Etter det jeg vet får jeg ikke nyeste iOS på den jeg har nå og må sånn sett uansett oppgradere etterhvert.

 

Den jeg har nå begynner å bli smått treig, men duger egentlig til mitt bruk, som hovedsakelig er ett par spill, surfing, caste til chromecast og se filmer på den.

Hakker litt noen ganger men jeg er ikke så kresen på det :)

 

Er det verdt oppgraderingen?

Det blir jo ca 5600 for en ny når man trekker fra 20% på 64gb versjonen, nok til å ikke ta det på impuls-kvota :p

 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/nettbrett-og-tilbehoer/nettbrett/ipad-pro-105-wifi-64gb-silver/p-572088/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs på bruken din. Dersom du er fornøyd med ytelsen på en iPad 3, holder en ny iPad 2017 9.7" til (nå) 3090 (ev -20% DNB) i massevis.

Jeg er jo ikke helt fornøyd med ytelsen på den jeg har nå, er jo derfor jeg vil bytte.

Altså, den holder men den begynner å bli merkbar treig.

 

Mye forskjell fra 3 til ny iPad 2017 9,7"?

 

Bruken er ren underholding og surfing som f.eks her på forumet :)

Lenke til kommentar

Jeg er jo ikke helt fornøyd med ytelsen på den jeg har nå, er jo derfor jeg vil bytte.

Altså, den holder men den begynner å bli merkbar treig.

Mye forskjell fra 3 til ny iPad 2017 9,7"?

Bruken er ren underholding og surfing som f.eks her på forumet :)

Jeg har (hatt) iPad 2, 3, Air, Air 2 og Pro 9.7. 2 og 3 er omtrent like trege. Air er fortsatt brukbar, mens Air 2 fortsatt er meget bra, og 2017 er litt bedre på det meste. Pro er en annen liga, den er raskere, har bedre lyd, bedre skjerm, støtter penn og har andre funksjoner. Til det bruk du nevner bilder IMO en 2017 i mange år.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...